اسلام آباد خبر09:14 - 1396/07/05
در آغاز تمرینات تیم هندبال اسلام ابادغرب صورت گرفت؛

"آتش به اختیار" هندبالیست های اسلام آبادغرب در قبال کوتاهی مسئولین شهرستان/ تجلیل از قهرمان ارزنده کشتی کشور " سجاد محمدی عالیبری"+تصاویر

اسلام آبادخبر: تیم هندبال اسلام ابادغرب، تنها نماینده غرب کشور در لیگ دسته اول کشور در آغاز تمرینات خود در اقدامی درخور تحسین از قهرمان ملی کشتی شهرستان تجلیل بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  شامگاه روز گذشته در آغاز تمرینات تیم هندبال اسلام ابادغرب از طرف هیأت هندبال شهرستان از قهرمان ملی و ارزنده کشتی شهرستان " سجاد محمدی عالیبری" با اهدای گل، لوح تقدیر و هدیه  تجلیل بعمل آمد.

 

" سجاد محمدی عالیبری" با سابقه ای درخشان در ورزش قهرمانی و پهلوانی کشتی کشور، ماه گذشته در مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با کسب مقام قهرمانی کشور از دنیای کشتی خداحافظ نمود.

 

 

 علیکرمی رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد خلف صیادیان عضو شواری شهر به دعوت هیأت هندبال در مراسم تجلیل از این قهرمان ارزنده در کنار اعضای هیات هندبال شهرستان حضور پیدا کرده بودند.

 


حامد رضایی رییس هیأت هندبال اسلام آبادغرب در حاشیه این مراسم به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: این تمرینات با حضور بازیکنان بومی و غیر بومی در سالن ۳هزار نفری شهیدشهبازی اسلام ابادغرب از دوم مهر ماه شروع شده است و مسابقات به صورت دو مرحله ای از اواخر مهر ماه شروع می شود که مرحله اول رفت و برگشت می باشد و مرحله بعد بصورت متمرکز می باشد.

 


وی اظهار کرد: این تیم به عنوان تنها تیم در بین پنج استان غرب کشور در این مسابقات حضور می یابد و می طلبد که از این ورزش به عنوان پرچمدار ورزش شهرستان و استان حمایت همه جانبه ای صورت گیرد.

 

 

تصاویری از خداحافظی " سجاد محمدی عالیبری" از دنیای کشتی در مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور یادواره سرداران شهید ریزوندی و شهبازی در اسلام آبادغرب