اسلام آباد خبر16:42 - 1396/06/06
با حضور دستیار رییس جمهور صورت گرفت/

افتتاح کتابخانه مرکزی اسلام آبادغرب +تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور شهیندخت مولاوردی کتابخانه مرکزی اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر امروز با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار رییس جمهوردر امور حقوق شهروندی کتابخانه مرکزی اسلام آبادغرب که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتبار ۳ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده، افتتاح شد. شهیندخت مولاوردی پس از افتتاح کتابخانه به تالار غدیر رفت و در جمع تعدادی از مسئولین شهرستان عنوان کرد: دولت دوازدهم با شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت توانست اعتماد مردم را کسب کند.

 

 

 

 

وی افزود: اگر دولت یازدهم را تدبیر بدانیم دولت دوازدهم امید خواهد بود.

مولاوردی با بیان اینکه نیاز به هماهنگی کل قوا در کشور داریم گفت: بحث مطالبه جدی برای اشتغال در کشور داریم و اولویت اول دولت اشتغال و تولید ملی است.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با مجموعه سیاست های دولت دوازدهم کمتر شاهد نقض حقوق شهروندی باشیم.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر؛ فرماندار شهرستان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به دستیار رئیس جمهور و هیئت همراه به بیان گوشه هایی از مشکلات شهرستان و خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد.

 

 

در ادامه رزمدیده نماینده جامعه اهل حق با استناد به اصول حقوق شهروندی خواستار رفع تبعیض و سختگیری گزینش های استخدامی جامعه اهل حق و رسیدگی به مشکلات این جامعه شد.

 

 

همچنین دکتر تیمور بستی رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در اسلام آبادغرب در سخنانی با بیان اینکه ما مضطرب و نگران انتخابات 1400 هستیم گفت: ما برای رأی جمع کردن برای دکتر روحانی نزد این مردم ریش گرو گذاشتیم، انشاالله دکتر روحانی با تحقق شعار ها و برنامه های خود ما را سربلند کند.