اسلام آباد خبر13:47 - 1396/06/04
به مناسبت هفته دولت برگزار شد/

یادواره شهدای بسیج کارمندی اسلام آبادغرب /تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان یادواره شهدای کارمندی اسلام آبادغرب و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان یادواره شهدای کارمندی اسلام آبادغرب و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان گوشه هایی از خصوصیات بارز این شهیدان والامقام پرداخت.

 

 

در ادامه فرماندار  شهرستان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند و شهدای هفته دولت بر اهمیت کار فرهنگی با همکاری تمام ارگان های دولتی، انقلابی و سایر قوا تاکید نمود تا در چنین فضایی امثال شهید حججی رشد نمایند.

 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان نیز در این برنامه با یادآوری ترورهای کور دهه 60 داعش زمانه(منافقین)، گفت: شهیدان رجایی و باهنر کمتر از 40 روز مسئولیت ریاست جمهوری و نخست وزیری انقلاب اسلامی را داشته اند اما چون کار و نیت شان برای خدا بوده است نامشان به درازای تاریخ یک ملت ماندگار شده است.

 

وی با اشاره به تاکید آیت الله فاضل لنکرانی مرجع عالیقدر جهان اسلام به خدمت به مردم، اظهار کرد: بنا به فرمایش امام راحل و نظر مقام معظم رهبری مردم ما در عصر حاضر از مردم عصر پیامبر بهتر هستند فلذا خدمت به این مردم خوب و بزرگوار توفیق می خواهد.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: حزب و جناح و باندبازی فتنه گری می آورد ولی نفع رساندن به مردم ما را به خدامحوری و خداباوری می رساند.