اسلام آباد خبر11:38 - 1396/05/22
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجراي طرح پاکسازی روستاهای اسلام آبادغرب از سارقان و خرده فروشان موادمخدر

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور شخص دادستان شهرستان، یک گروهان از نیروهای یگان ویژه و یک دستگاه بالگرد در سه روستای بخش مرکزی اين شهرستان خبر‌داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، اين عمليات با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان و یک گروهان از نیروهای یگان ویژه استان، یک دستگاه بالگرد از هواناجا، ماموران انتظامي کلانتری ها و پاسگاه ها، يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، پلیس آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در چند روستای جرم خیز بخش مرکزی به مرحله اجرا در آمد.

 


وي اظهار کرد: هشت نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح شناسايي و با حکم مقام قضائي از منزل آنان بازرسي به عمل آمد که در نتيجه مقدار حدودا سه کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

 


 اين مقام انتظامي ادامه داد: در اين طرح شش نفر خرده فروش موادمخدر دستگير که پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده، براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.


سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: در اجرای این طرح سه قبضه اسلحه غیر مجاز، تعداد 80 عدد فشنگ و چهار تیغه خشاب کشف شد، همچنین یک نفر سارق احشام دستگیر و در بازجویی های پلیس آگاهی به دو فقره سرقت اعتراف کرد.

 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در این طرح تعداد 13 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، فاقد مدارک و پلاک مخدوش و دو دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت شد، تعداد 9 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

 


سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه آنان تشکر کرد و گفت: طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان استمرار دارد.