اسلام آباد خبر12:07 - 1396/05/09
گزارش/

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: صبح امروز طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با حضور امام جمعه، خانواده معظم شهدا و بسیجیان شهرستان اولین جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در محل تالار غدیر برگزار شد که در این مراسم از خواهران و برادران بسیجی برگزیدگان پایگاه ها، حلقات صالحین و حوزه های بسیج  در جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

 



سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت به مدعوین و حاضرین خیرمقدم عرض نمود.

 

وی اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر بنا به تدبیرمقام معظم رهبری در رابطه با اشراف فرماندهی و تسلط مسئولین و زیرمجموعه ها نسبت به تشکیلات شان پایه ریزی شده و چند سالی است که اجرا می شود و برای برای اولین بار در سطح شهرستان ها برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان با تاکید بر لزوم اشراف و تسلط فرماندهان، گفت: اگز اشراف در کار نباشد موفقیت های بسیج در کشور و در دنیا به دست نخواهد آمد.

 

وی با اشاره به شکست ارتش 16 هزار نفری عراق در برابر 3 هزار داعشی در موصل و همچنین زوایای پنهان کودتای ترکیه به تشریح اهمیت اشراف فرماندهان و مسئولین پرداخت.

 

سرهنگ خدادادیان با اشاره به مشکلات موجود در تهاجم فرهنگی و نقشه های دستگاه های جاسوسی غرب برای نفوذ در بین مسئولین کشور، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم و شبیه خون فرهنگی اگر اشراف نداشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان گفت: جشنواره مالک اشتر معرفی الگوی جهادی و انقلابی و ارتقای فرهنگ شایسته سالاری و فرهنگ بسیجی است.

 

 

وی با بیان اینکه؛ بسیج و سپاه آبروی نظام اسلامی است، به بیان ابعاد مختلف کارآمدی و تاثیرگذای بسیج پرداخت و گفت: این مجلس برای تقدیر از تفکر بسیجی، شایسته سالاری و تفکر اخلاص و کار برای خداست.

 

 

گفتنی ست؛ از دیگر بخش های این مراسم تشریح چگونگی انتخاب نفرات برتر توسط دبیر مراسم برادر پاسدار صمد جعفری، اجرای تئاتر مدافع حرم توسط هنر مندان بسیجی شهرستان و قرائت گوشه هایی از کتاب نجوایی با " حاج خیرالله" اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب توسط سروان پاسدار سجاد صالحی بود.