اسلام آباد خبر10:50 - 1396/04/28
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه/

آیین تودیع و معارفه امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه امام جمعه اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه استان، فرماندار و مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب در بدو ورود پس از استقبال مردم با حضور در گلزار شهدای گمنام اسلام آبادغرب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان در محل تالار شهرداری اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه پیشین شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین به بیان اهم اقدامات انجام شده در طول خدمت خویش پرداخت.

 

در ادامه کریمی فرماندار شهرستان و رجبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از تعامل بسیار خوب امام جمعه  با ادارات  شهرستان به بیان اهمیت، نقش و جایگاه معنوی، فرهنگی و سیاسی سنگر امامت جمعه پرداختند.

 

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نماز جمعه محور امور و قلب فرهنگی جامعه اسلامی بوده و خطیب جمعه در ایران متفاوت و از جنس مردم است.

در ادامه  حجت الاسلام کرمی مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه از طرف حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به قرائت حکم حجت الاسلام مهری بعنوان امام جمعه اسلام آبادغرب به مدت 3 سال پرداخت. 

 

حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه جدید شهرستان اسلام آبادغرب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1280 شهید شهرستان عرض ارادت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان از آحاد مختلف مردم شهرستان جهت پیشبرد کار فرهنگی در شهرستان دعوت نمود.

وی همچنین تاکید داشت تریبون نماز جمعه باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.