اسلام آباد خبر14:34 - 1396/05/08
گزارش/

اجرای طرح هجرت3 در اسلام آباد غرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: طرح هجرت 3 با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در قالب غنی ‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و زیباسازی مدارس این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارشاسلام آباد خبر، اینطرحفرهنگی و اجتماعی همزمان با سراسر کشور در ایام تعطیلات تابستانی با شرکت دانش آموزان بسیجی در دبیرستان ‌های دوره اول و دوم این شهرستان در حال اجرا است.

 

سرگرد اله مراد رستمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب  نیز در این رابطه اظهار کرد: طرح هجرت 3 هر سال در فصل تابستان با همکاری بسیج و نهادهای مرتبط باطرحهجرت 3 از جمله آموزش و پرورش برگزار می شود که امسال هلال احمر نیز با برگزاری دوره امدادگری برای خواهران بسیجی در این طرح مشارکت داشته است.

 

وی افزود: اینطرحبا هدف تربیتی و فرهنگی و در راستای حرفه ‌آموزی، غنی ‌کردن اوقات فراغت و ایجاد زمینه برای مشارکت دانش آموزان درطرحهای اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آباد غرب گفت:یکی از اهداف بسیج سازندگی پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و مهارت آموزی به این قشر بوده که موفقیت بسیار زیادی در این زمینه را کسب نموده و نتیجه آن در دراز مدت تاثیرات بسیار مثبتی را در پی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دوره امداد گری ویژه خواهران در قرارگاه خواهران (دبیرستان نرگس خاتون) با موضوع تزریقات آتل بندی ، شکستگی، دررفتگی برگزار شده و کلاس تعمیر میز و نیمکت در محل اردوگاه برادران (هنرستان فنی) اسلام آبادغرب برگزار می شود.

 

حسن رجبی مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب طرح هجرت را بعنوان یک کارگاه عمرانی - آموزشی دانست و هدف از آن را ضمن ایجاد فرصت کار آفرینی ، خودسازی وخودباوری عنوان نمود.