اسلام آباد خبر08:40 - 1396/04/25
سردار نقدی گفت:

آمریکا در همه پروژ‌ه‌ها و برنامه‌های ضدایرانی سپاه را مقابل خود دیده/ نیروی قدس در منطقه پوزه آمریکایی ها را به خاک مالید

اسلام آبادخبر: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: کسانی که در داخل علیه سپاه فعالیت می‌کنند قطعا دست‌نشانده آمریکا هستند؛ انتقاد با توهین و طعنه تفاوت دارد، همه را می‌شود نقد کرد حتی سپاه را، اما انتقاد نباید با توهین جابه‌جا شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به هجمه‌های ایجاد شده علیه سپاه عنوان کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب تا به امروز، هر وقت خواسته به انقلاب و ایران ضربه بزند سپاه را مثل یک سد مقابل خود دیده است.

 

سردار نقدی افزود: اوایل انقلاب و در ماجرای ترورها و دستگیری منافقان سپاه مقابل دست‌نشانده‌های آمریکا ایستاد؛ در مقابل با آشوب‌های کردستان حاج احمد کاظمی‌ها و شهید بروجردی‌ها باعث شکست پروژه آمریکایی‌ها شدند؛ در دفاع مقدس نیروهای سپاه و بسیج حضور داشتند، وقتی آمریکایی‌ها ما را با موشک تهدید کردند، هوا و فضا سپاه با ساخت موشک پاسخ آن‌ها را داد.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خواستند از راه دریا به ایران نفوذ کنند، نیروی دریایی سپاه را مقابل خود دیدند، خواستند در منطقه شرارت کنند نیروی قدس سپاه پوزه آن‌ها را به خاک مالید، خواستند فشار اقتصادی بیاورند قرارگاه خاتم سپاه اجازه نداد سناریو آن‌ها تکمیل شود، خواستند از مرزهای هوایی وارد کشور شوند، سپاه پهباد آن‌ها را به غنیمت گرفت، وارد عرصه تهاجم فرهنگی شدند باز هم نیروهای سپاه و بسیج را مقابل خود دیدند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اظهار داشت: وقتی آمریکا در همه پروژ‌ه‌ها و برنامه‌های ضدایرانی که دارد سپاه را مقابل خود دیده، معلوم است که برای نابودی و حذف سپاه تلاش می‌کند.

 

وی گفت: کسانی که در داخل علیه سپاه فعالیت می‌کنند قطعا دست‌نشانده آمریکا هستند؛ انتقاد با توهین و طعنه تفاوت دارد، همه را می‌شود نقد کرد حتی سپاه را، اما انتقاد نباید با توهین جابه‌جا شود.

 

سردار نقدی عنوان کرد: اگر انتقادی نسبت به عملکرد دستگاهی وجود دارد باید در جلسات و مکاتبات مطرح شود تا آن موضوع تصحیح شود، اما اینکه عده‌ای در افکار عمومی با عبارات توهین آمیز حرف‌های نادرستی را علیه سپاه مطرح کنند نشان از دو موضوع دارد؛ یا این افراد جزو ایادی استکبارند یا فریب خورده‌اند و خودشان نمی‌دادند.

 

انتهای پیام/