اسلام آباد خبر14:07 - 1396/04/13
در راستای طرح کرامت 2 صورت گرفت/

ارائه ویزیت و داروی رایگان در محله محروم شهرستانی اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: صبح امروز در راستای طرح کرامت 2 ارائه ویزیت و داروی رایگان در محله مستضعف نشین شهرستانی در اسلام آبادغرب صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز در راستای طرح کرامت 2 ارائه ویزیت و داروی رایگان در محله محروم شهرستانی در اسلام آبادغرب صورت گرفت.

 

قدرت محمودی مسئول قرارگاه جوادالائمه سپاه اسلام آبادغرب  گفت: این طرح در راستای طرح کرامت 2 با مشارکت و همکاری سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود.

 

 

غلام اسدی مدیر هلال احمر شهرستان نیز در این رابطه اظهار کرد: این اقدامات توسط هلال احمر معمولا در سطح روستاها انجام می شود که برای اولین بار به درخواست سپاه اسلام آبادغرب در منطقه محروم شهرستانی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه؛ مردم خیلی بر گردن ما حق دارند، گفت: می توان این کار را یک رزمایش ایمنی نامید چرا که رزمایش صرفاً صدای آژیر و سرو صدا نیست، و باید تشکر کنم  از پزشک، ماما، تزریقاتی و افرادی که در اینجا مشغول خدمتگزاری به مردم شریف هستند.

 

 

به گزارش خبرنگار اسلام آباد خبر، صبح امروز در محل چادرهای امدادی دایر شده در محله محروم شهرستانی غرفه های؛ پیشگیری از اعتیاد، معاینه عمومی و مامایی، مشاوره دینی،  تست فشار خون، تست قند خون، ارائه ویزیت و داروی رایگان صورت پذیرفت.