اسلام آباد خبر15:38 - 1396/04/10

مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد

.

در این مراسم قدرت الله نجفی رییس بنیاد شهید شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود

 

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان در خصوص مقام والای شهدا به ایراد سخن پرداخت و در ادامه حاج جبار شرفی از یادگاران و پیشکسوتان  دوران دفاع مقدس و همرزم 19 شهید سپاه اسلام آبادغرب و دالاهو در منطقه قورچی باشی به بیان خاطراتی از این شهدای عزیز پرداخت

 

 

در ادامه مراسم سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب بیان کرد: شهدایی که در اینجا عکسشان را می بینید با عملشان کار کردند نه با حرف، چون اگر با حرف کار می کردند الان مثل ما در اینجا بودند و صحبت می کردند.

 

وی افزود: اگر امنیتی داریم مدیون خون شهداست چون با عمل کار کردند و وظیفه همه ی ما نسبت به شهدا این است که  بخاطر آرامشی که اکنون داریم مدیون آنها باشیم.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: شهدا در دفاع مقدس  برای جلوگیری از نفوذ دشمن و دفاع از کشور عزیزمان خاکریز زدند، ماهم امروز باید برعلیه دشمن در بعد فرهنگی و اقتصادی خاکریز بزنیم که دشمن پیشرفت نکند.

 

پایان بخش این مراسم اجرای مداحی توسط کربلایی محسن محمدی و سینه زنی حاضرین در مجلس به یاد شهدای مظلوم منطقه قورچی باشی بود.