اسلام آباد خبر18:19 - 1396/03/31
در قالب طرح مفتاح الجنه صورت گرفت/

بازدید مسئولین شهرستان از منازل مددجویان کمیته امداد اسلام ابادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: مسئولان شهرستان به همراه مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب در قالب طرح مفتاح الجنه از منازل تعدادی از مددجویان تحت پوشش این نهاد بازدید نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئولان شهرستان به همراه مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب در قالب طرح مفتاح الجنه از منازل تعدادی از مددجویان تحت پوشش این نهاد بازدید نمودند.

 

سید مهدی حجازی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در این رابطه با بیان این نکته که مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان  نیاز مبرم به تهیه مواد غذایی دارند، اظهار داشت: امام جمعه شهرستان بهمراه تعدادی از مسئولین از منازل تعدادی از مددجویان تحت حمایت و کم بضاعت سرکشی به عمل آورده و ضمن استماع مشکلات و درد و رنجهای آنها ، سبد غذایی به ارزش بیش از 1 میلیون ریال تقدیم ایشان نمودند.

 


 مدیر کمیته امداداسلام آبادغرب هدف ازاین بازدید را دلجویی وتفقد از نیازمندان وبررسی مسائل ومشکلات وتلاش درجهت رفع آنان عنوان کرد و ادامه داد : علاوه برکمک های مادی ، مسئولین وخیرین باحضورخود درمنازل مددجویان باعث نشاط و خرسندی وقوت قلب آنان گردیده ودراین بین تعهداتی نیز درزمینه های فرهنگی و تحصیلی، تعمیرات و اجاره مسکن، هزینه های درمانی و سایر نیازهای ضروری مددجویان ازطرف  مسئولین داده شد که مقرر گردید با پیگیری همکاران در کمیته امداد محقق گردد .

 


وی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهر اسلام آبادغرب اعلام داشت : همانطور که در دین مبین اسلام سرکشی به ایتام و خانواده های کم بضاعت و صله رحم توصیه فراوان شده، چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی می تواند کمک روحی و دلگرمی مضاعف برای مقابله با مشکلات باشد و امید است که در سال جدید با حمایت دیگر سازمانها و و مسئولین بتوانیم گامهای موثر در خور شانی برای مددجویان برداریم.

 

گفتنی ست؛ دراین بازدید امام جمعه شهرستان اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور اجرایی کردن دستورات ارزشمند  دین مبین اسلام با اجرای طرح مفتاح الجنه درتلاش بازکردن گره مشکلات ولی نعمتان درسطح شهرستان است که خوشبختانه بااستقبال خیّرین ومسئولان نیز مواجه شده است.