اسلام آباد خبر14:07 - 1396/03/07
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب مطرح کرد:

آمادگی تعزیرات حکومتی اسلام آبادغرب برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در ماه مبارک رمضان/مردم نان بی کیفیت از نانوایی ها تحویل نگیرند

اسلام آبادخبر: رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب گفت: مردم عزیز می توانند تخلفات احتمالی و شکایت های خود را از طریق اعلام به سامانه 124 و پیامک 30000135 به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و ما هم آمادگی رسیدگی به این موضوع را داریم.

شهاب هنرجو رییس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان از قبل از رمضان آغاز شده و علاوه بر آن کالاهای اساسی که در ماه رمضان بیشتر مورد نیاز مردم است و میل مصرف کننده به سمت آنها بیشتر است رصد شده  و حساسیت ما هم بر روی آن بشتر است و فروشگاه های عرضه این مواد غذایی تحت نظارت و بازرسی بازرسان قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به بحث خوراکی ها گفت: زولبیا بامیه  از اقلام پر مصرف، توسط کمسیون مربوطه قیمت گذاری شده ، و 4 قلم کالای اساسی مرغ، گوشت قرمز، شکر و برنج نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی در راستای تنظیم بازار از طریق فروشگاه های معتبر با قیمت مصوب توزیع می نماید و مقرر شده لیست فروشگاه ها را جهت بازرسی در اختیار ما قرار دهند تا بر نحوه عملکرد آنها نظارت لازم صورت گیرد.

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: نظارت های یومیه بازرسان ما بطور مداوم و روزمره وجود دارد و علاوه بر آن طرح  نظارتی بر بازار ماه رمضان  به طور ویژه در دستور کار همکاران ما قرار دارد.

 

وی افزود: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب آمادگی این را دارد که در تمام ساعات شبانه روز شکایت های مردمی را ثبت نماید.

 

هنرجو اعلام کرد: مردم عزیز می توانند تخلفات احتمالی و شکایت های خود را از طریق اعلام به سامانه 124 و پیامک  30000135  به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و ما هم آمادگی رسیدگی به این موضوع را داریم.

 

وی تاکید نمود: با توجه به حساسیت همکاران ما بر روی نان مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان، شهروندان عزیزی که در خصوص عدم کیفیت نان و ساعات خدمات دهی نانوایی ها و  گرانفروشی نان چه در نانوانی های آزادپز و چه در نانوایی های یارنه ای اعتراض و شکایتی داشتند حتما" همکاران ما را مطلع نمایند تا رسیدگی لازم صورت گیرد و به هیچ وجه نان بی کیفیت را از نانوایی ها تحویل نگیرند.

 

رییس  تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: در راستای نظارت بر نانوایی های شهرستان اخیرا" نانوایی های شهر حمیل مورد بازدید قرار گرفت و با موارد مشکل دار برخورد قانونی صورت گرفت.

 

وی افزود: علاوه بر بحث قیمت و کیفیت کالاها در این ماه دغدغه ما بر نظارت و کنترل از لحاظ بهداشتی و سالم بودن مواد غذایی نیز می باشد و اداره بهداشت و اتاق اصناف نیز از لحاظ قیمت گذاری بر روی صنوف مختلف و مغازه های ذیربط نظارت دارند تا در زمینه تخصص خود فعالیت نمایند.