اسلام آباد خبر17:50 - 1396/02/27
پوشش زنده؛

همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه/ "آخر هفته روحانی رفته" + فیلم و عکس

همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و قالیباف در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازمرصاد، عصر امروز چهارشنبه همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

 عبدالرحیم بنکدار در این همایش با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن به ما امر فرموده که امانات را به اهلش بسپاریم.

 

وی حکومت داری را از مصادیق بسیار مهم امانت دانست و گفت: با تک تک آرایمان این امانت گرانقدر را به اهلش خواهیم سپرد تا عدالت در حکومت به مملکت ما و دفاع از محرومان و مستضعفان به مملکت باز گردد.

 

بنکدار افزود: ما با توکل به خدا و با تکیه آراء تک تک مردم غیور و شرافت مند ایران دولت بی تدبیر و دولت نا امید کننده را با دولت کار و کرامت  و دولت مردم مستقر  و جابجا خواهیم کرد ان شاءالله.

 

وی بیان کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا همنوا با همه ایرانیان علاقمند به پیشرفت و علاقه مند به ایجاد کار و اشتغال و علاقه مند به دفاع از محرومین یکصدا نوا بزنیم که ان شاءالله  دولت کار و کرامت و دولت مردم مستقر خواهد شد.

 

 

بنکدار افزود: از جانب خود و همه افراد ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی از رزمنده مقاوم و بزرگوار که همچون گذشته ثابت کرد سرباز نظام و ولایت است دکتر قالیباف که به همه ما درس کرامت و ایثار و گذشت و سربازی نظام را آموخت تقدیر و تشکر می کنیم و همه با هم یکصدا فریاد میزنیم قالیباف تشکر تشکر ان شا الله بعد از انتخابات جشن شکرگزاری برگزار کنیم.