اسلام آباد خبر11:25 - 1395/10/20
مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب خبر داد:

آتش سوزی خودرو پیکان در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب از آتش سوزی خودروی پیکان در هنگام سوختگیری گاز ال پی جی در این شهر خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب از آتش سوزی خودروی پیکان در هنگام سوختگیری گاز ال پی جی در این شهر خبر داد.

 

گلمحمدی با اعلام این خبر گفت: شامگاه روز گذشته یک دستگاه خودرو پیکان در وروی شهر اسلام آبادغرب ازسمت کرندغرب در حال سوختگیری غیر استاندارد گاز ال پی جی بوده که بعلت نشت گاز، بی احتیاطی و استعمال سیگار، خودرو دچار حریق شده است.

 

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته، افزود: پس از اطلاع تیم آتش نشانی ظرف 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شده و آتش سوزی مهار گردید.

 

یک شاهد عینی که در محل حادثه حضور داشت به خبرنگار اسلام آبادخبرگفت: حدود 40 عدد سیلندر 11 کیلویی پر از گاز مایع متعلق به فروشنده گاز در نزدیکی خودروی دچار حریق شده بود که در اثر حرارت  آتش سوزی بشدت داغ شده بودند که اگر آتش نشانی به موقع نمی رسید ممکن بود بر اثر انفجار کپسول گازها حادثه ناگوری رخ بدهد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، روز گذشته یک روز پرحادثه  در اسلام آبادغرب بوده که 3 مورد آتش سوزی بر اثر خطای انسانی، بی احتیاطی یا سهل انگاری در این شهر رخ داده است که هر حادثه در جای خود می توانست منجر به بروز حوادث جبران ناپذیری باشد.

 

بر اساس این گزارش به غیر از آتش سوزی خودرو پیکان، روز گذشته حدود ساعت 11:35 ظهر یک مورد دیگر حریق مغازه موبایل فروشی واقع در خیابان طالقانی اسلام آبادغرب  رخ داد که توسط آتش نشانی اسلام آبادغرب مهار گردید.

 

این حادثه به دلیل روشن بودن بخاری و انتقال گرما به مواد قابل اشتعال باعث آتش سوزی در این مغازه شده که با وصف اینکه خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی فراوانی بجا گذاشته است.

 

 

 

گفتنی است؛ دیگر حادثه روز گذشته انفجار گاز در اسلام آبادغرب بود که به مصدومیت خانواده 6نفرهانجامید و جزئیات آن قبلا" در سایت اسلام آبادخبر منتشر گردید.

 

انهای پیام/