اسلام آباد خبر11:34 - 1395/10/19

جزئیات انفجار گاز در اسلام آبادغرب/ مصدومیت خانواده 6نفره

اسلام آبادخبر: مسئول آتش نشانی و مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب جزئیات انفجار گاز در بامداد امروز در اسلام آبادغرب که منجر به مصدومیت 6 عضو یک خانواده شده بود را تشریح کردند.

بهمن گلمحمدی مسئول آتش نشانی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، گفت: پس از دریافت گزارش یک مورد انفجار خانگی در محله شهریارشهر اسلام آباد غرب در ساعت 50 دقیقه بامداد یک تیم آتش نشانی با وسایل و تجهیزات به محل اعزام شد.

 

وی افزود: 6 نفر از اعضای خانواده در خواب بوده که ظاهرا" بعلت نشتی پیک نیک گاز و اشتعال آن با شعله بخاری نزدیک آن به یکباره انفجار توأم با آتش سوزی رخ داده که بر اثر موج شدید انفجار پنجره اتاق از جا کنده شده و کلیه شیشه های ساختمان شکسته شده است.

 

گل محمدی گفت: آتش سوزی ادامه دار نبوده و فقط با انفجار اولیه همراه بوده که آتش سوزی جزئی توسط همکاران و همسایگان مهار گردید.

 

در این رابطه کیومرٍث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: در ساعت 50 دقیقه بامداد به محض اطلاع تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در اثر این انفجار 6 نفر از اعضای خانواده دچار سوختگی شده بودند که  دوتن از مصدومین قبل از رسیدن همکاران ما، توسط همسایه ها به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شده بودند.

 

کرمی گفت: دو تن دیگر از مصدومین با آمبولانس به بیمارستان منتقل گردید و دو نفر دیگر از اعضای این خانواده که وضعیت بهتری داشتند با خودرو شخصی به بیمارستان انتقال یافتند.

 

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب با تشریح وضعیت مصدومین گفت: 6 مصدوم شامل 3 مرد بزرگسال، 2 خانم و 1 کودک حدودا" 2 ساله که همگی دچار سوختگی و بعضا" بریدگی و زخمی شدن بر اثر ترکش ناشی از انفجار یا شکستگی شیشه های ساختمان شده بودند.

 

وی وضعیت یکی از مردان که کهنسال بوده را وخیم اعلام کرد، گفت: بامداد امروز 4 تن از مصدومین به بخش سوختگی بیمارستان امام(ره) کرمانشاه اعزام شدند.