اسلام آباد خبر11:42 - 1395/10/11
رییس دادگستری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

هشدار در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی

اسلام آبادخبر: رییس دادگستری اسلام آبادغرب در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

بیژن نجفی رییس دادگستری اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن هشدار در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار داشت: هنوز چند ماهی به ایام تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باقی مانده است و طبق قانون نیز تبلیغات زود هنگام، تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

 

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و نیاز کشور به آرامش فضای مجازی به شدت رصد می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

 

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی و به ویژه در برخی شبکه های اجتماعی شاهد ماراتن طرح نام کاندیداهای انتخاباتی می باشیم، که در این میان هوادارن برخی از کاندیداها به تخریب و تهمت بر علیه کاندیداهای رقیب می پردازند که علاوه بر جرم بودن و قابل پیگیری بودن ، این امر شایسته مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان نمی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است، تصریح کرد: تخریب ها و تهمت های مطرح شده در فضای مجازی با شکایت شاکی قابل پیگیری است.

 

رییس دادگستری شهرستان با تاکید بر خودداری ازتخریب افراد، هشدار داد با آبروی اشخاص و شخصیت ها بازی نشود و مردم با آگاهی به این مقوله ورود پیدا کنند.

 

انتهای پیام/