اسلام آباد خبر13:22 - 1395/09/24
به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت/

دیدار مسئولین با خانواده شهدای اسلام آبادغرب/ فرماندار اسلام آباد غرب:داعش یک پدیده شوم درمنطقه است

اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ولادت پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) فرماندار اسلام آباد غرب و تنی چند از مسئولین به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ولادت پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) فرماندار اسلام آباد غرب در دیدارهای جداگانه ای به دیدار خانواده شهید مصیب قنبری و شهید ابراهیم گراوند رفت.

 

فرماندار شهرستان در جمع خانواده شهید قنبری از شهدای حادثه تروریستی نیروگاه کرکوک که به دست تکفیری های داعشی به شهادت رسید گفت: داعش یک پدیده شوم در منطقه است و خسارات جبران ناپذیری به وجود آورد.

 

وی افزود:  جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این پدیده شوم پیش قدم بود و با کمکهای مستشاری نظامی به عراق و سوریه  برای نابودی داعش بسیار اثر گذار بوده و هست و این پدیده شوم بزودی نابود خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه به دیدار مادر شهید ابراهیم گراوند رفت و پای درد دل های این مادر شهید نشست.

 

مادر شهید گراوند گفت سایر فرزندانم خارج از شهرستان هستند و من تنها برای نزدیک بودن به مزار فرزند شهیدم در اسلام اباد غرب ساکن هستم.

 

در این دیدارها مدیر بنیاد شهید شهرستان، سرپرست اداره اوقاف و جمعی از کارشناسان فرمانداری و بنیاد شهید فرماندار اسلام آباد غرب را همراهی کردند.