اسلام آباد خبر11:20 - 1395/08/13
با حضور با شکوه مردم برگزار شد/

راهپیمایی 13 آبان در اسلام آبادغرب+عکس و مشروح خبر

اسلام آبادخبر: مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در اسلام آبادغرب هم‌زمان با سایر شهرهای کشور برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در اسلام آبادغرب هم‌زمان با سایر شهرهای کشور برگزار شد.

 

آحاد مختلف مردم با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود در اسلام آبادغرب، حضور حماسی و پرشوری را به نمایش گذاشتند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در سخنرانی مراسم روز 13 آبان اسلام آبادغرب به اشاره به ابعاد مختلف مبارزات سیاسی مردم بر علیه رژیم ستم شاهی اظهار داشت: بعد از انقلاب ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی اعلام نمودند که نمی خواهند بیگانگان در سرنوشت ملت ایران دخالت داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه؛ 13 آبان روز بصیرت جوانان ایرانی است، افزود: دانشجویان پیرو خط امام بدون اینکه از کسی خط بگیرند، لانه جاسوسی را تسخیر کردند و قلب امام خمینی(ره) از این اقدام شاد شد و فرمودند؛ این انقلاب دوم بود.

 

حجت الاسلام محمدی پوربه اهداف انقلاب اشاره نمود و گفت: تمدن شکوهمند اسلامی بر تمدن غربی و تمدن های پوشالی عالم غلبه خواهد کرد و انشاءالله به دو هدف زیر پا گذاشتن آمریکا و نابودی اسرائیل خواهیم رسید که بیداری اسلامی و شکست مستکبرین در جبهه های مختلف از این نشانه هاست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش موثر محرم و صفر در الهام گرفتن مسلمانان و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: باید زمینه های فرج امام عصر (عج) را آماده کنیم و آماده جانبازی در رکاب منجی عالم بشریت باشیم، که بسیج دانش آموزی جوانان و نوجوانان یکی از اهداف این حرکت است.

 

گفتنی ست: پایان بخش این مراسم باشکوه قرائت قطعنامه سراسری 13 آبان در اسلام آبادغرب بود.