اسلام آباد خبر12:29 - 1395/07/10
به مناسبت هفته نیروی انتظامی/

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اسلام آبادغرب برگزار شد

اسلام آباد خبر: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضای شورای تأمین شهرستان هفته نیروی انتظامی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه امنیت از زیرساخت های اصلی کشور است و برای ایجاد آن باید هزینه داد، افزود: نیروی انتظامی در نوک پیکان حرکت به سوی ایجاد امنیت و آسایش مردم قرار دارد.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به کاهش 29 درصدی جرائم در شهرستان، گفت: نیروی انتظامی اسلام آبادغرب در بین 14 شهرستان رتبه اول استان و در بین کلیه شهرستان ها رتبه دوم کشوری را کسب نمود و این میسور نبود، جز با زحمت همکاران و همکاری مردم.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به آیات قرآن در سوره  الحدید بر تقویت نیرو های مسلح جهت پاسداری از اسلام تأکید نمود و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران قصد تعرض به هیچ کشوری ندارد ولی برای دفاع از خود تمام قدرتش را به کار گرفته و قدرت های پوشالی از اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ترسیده اند و به همین خاطر هرگز با کشور ما مستقیم وارد جنگ نشده اند.

 

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در این مراسم فرماندار اسلام آبادغرب نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمت کشان این نیرو، از زحمات شبانه روزی پلیس تشکر نمود.

وی همچنین کسب رتبه اول در بین شهرستان های استان و رتبه دوم کشوری توسط فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان  را مایه مباهات و افتخار شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد که این ارتقاء تداوم داشته باشد.

 

 

براساس این گزارش؛ اهدا درجه ترفیعی به جمعی از پرسنل پلیس شهرستان و اهداء لوح تقدیر و هدایا به پدر دو شهید نیروی انتظامی شهرستان پایان بخش مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اسلام آبادغرب به مناسبت هفته نیروی انتظامی بود.