اسلام آباد خبر23:53 - 1394/09/18
با همت اداره ارشاداسلامی شهرستان/

برگزاری همایش آسیب شناسی فرهنگی شهرستان اسلام اباد غرب

اسلام آبادخبر: همایش آسیب شناسی فرهنگی شهرستان، با حضور استاد عالیقدر حاج آقا گیوی نهاوندی، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد حوزه و دانشگاه، و با معرفی نویسندگان مقالات برتر، برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این همایش که جمعی از دانشجویان و فعالین فرهنگی و مدیران و نمایندگان ادارات حضور داشتند، حاج آقا گیوی نهاوندی در سخنرانی خود با عنوان"سبک زندگی نبوی" با اشاره به سیره و روش زندگی پیامبر اسلام(ص) به آسیب شناسی فرهنگ عمومی جامعه پرداخته و راه سعادت جامعه را در پیروی از منش پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) دانست.

 

این کارشناس برجسته صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خویش دروغ، عدم صداقت و بی نظمی و عدم احساس مسولیت را از  آفات و آسیبهای جدی در هر جامعه ای دانست. ایشان در پایان سخنانشان به پرسشهای حضار پاسخ دادند.

در ادامه ی این نشست، دکتر حمیدرضا جلیلیان، رئیس دانشگاه پیام نور، به نمایندگی از هیئت داوران انتخاب مقالات برتر همایش، به تشریح چگونگی گزینش مقالات پرداخته و از دانشجویان خواست، در مقالاتشان، اصول علمی و اصل امانتداری را رعایت کنند.

 

در ادامه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی نفرات برتر معرفی شدند. همایش آسیب شناسی فرهنگی، از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بود که هدف از آن شناسایی آسیب های فرهنگی موجود و موانع و مشکلات توسعه ی فرهنگی شهرستان می باشد که دبیری آن را هوشنگ رزمدیده، مدرس دانشگاه و از کارکنان اداره ارشاد اسلام آبادغرب، بر عهده داشت. 

 

بیش از ۴٦ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردیده بود که پس از پایان مهلت فراخوان، توسط تیمی متشکل از اساتید دانشگاهی مورد بررسی قرارگرفته و ۸ اثر از بین آنها، به عنوان آثار برتر، برگزیده شدند.

 

دکتر جلیلیان رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر مرادی از اساتید دانشگاه آزاد و معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه و استاد رجبی رئیس آموزش و پرورش و مدرس دانشگاه، داوران همایش بودند.

 

 تقدیر از صاحبان مقالات برگزیده در همایش آسیب شناسی فرهنگی اسلام آباد غرب

 

آسیب شناسی 12

آسیب شناسی 7

 

انتهای خبر/