اسلام آباد خبر16:16 - 1394/03/08
حجت الاسلام محمدی پور:

مقصر عدم نتیجه توافق در مذاکرات آمریکاست/تحریم های ظالمانه ایران باید یکجا برداشته شود

اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: دشمن 12 سال است که هم در دولت قبلی و هم در این دولت با جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره است و در این مدت ذره ای حسن نیت نشان نداده و از تشدید تحریم های ظالمانه گرفته تا ترور دانشمندان هسته ای ما فرو گذار نکرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله عربستان به یمن و حمله داعش به سوریه و عراق، اظهار داشت: دشمنان به بهانه های مختلف مسلمانان را به جان هم می اندازند و جنگ شیعه و سنی را می اندازند.

 

وی با بیان اینکه هرچه نفاق و اختلاف در بین ما باشد دشمن خوشحال می شود، افزود: در داخل ایران هم دشمن با دامن زدن به جریانهای حزبی ، اصولگرا ئ اصلاح طلب را جا انداخته تا به هم توهین کنند و همدیگر ا تکفیر نمایند .

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به حمایت  مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: اگر اشتباهی دارند باید نماینده ها تذکر بدهند و تذکر لازم است اما تخریب نباید انجام بشود.

 

وی افزود: در 25 سال گذشته بیشترین کلمه ای که مقام معظم رهبری بکار برده کلمه دشمن است و ایشان با بصیرت می دانند که دشمن ملت ایران آمرکا و اسرائیل است و لبخند آنها لبخند گرگ است و قابل اعتماد نیست.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان خاطرنشانکرد: تذکرهایی که  مقام معظم رهبری به دولت و تیم مذاکره کننده دادند تمام اینها در فرمایش نرمش قهرمانانه خلاصه می شود.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری 25 سال و قبل از آن هم امام راحل (ره) 10 سال دشمنان را پشت مرزهای ایران نگه داشتند و آمریکاییها برای ارتباط التماس می کردند و ما به برکت خون شهدا و رهبری  ولایت فقیه با عزت سرمیز مذاکره نشستیم و اگر از مسئولین عالی رتبه کشور، کسی بخواهد فریب دشمن را بخورد رهبر انقلاب حواسش هست و تذکر می دهد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه دشمن در مذاکرات بدنبال اهداف دیگری است، گفت: دشمن 12 سال است که هم در دولت قبلی و هم در این دولت با جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره است و در این مدت ذره ای حسن نیت نشان نداده و از تشدید تحریم های ظالمانه گرفته تا ترور دانشمندان هسته ای ما فرو گذار نکرده است.

 

وی با اشاره به دبه کردن غربیها در مذاکرات اخیر گفت: تمام توافقات و زمان آنها باید هم زمان باشد و تمام تحریم ها در یک زمان برداشته شود.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: اگر توافق به نتیجه نرسد مقصر آمریکاست و توافق باید بگونه ای باشد که در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران اجازه بازدید از مراکز نظامی به غربیها را نمی دهند، افزود: دشمنان در ظاهر صلح و دوستی میگویند اجازه بدهید از مراکز نظامی ایران بازدید بعمل آورند و چون از ایران می ترسند به این بهانه می خواهند قدرت نظامی  و توان دفاعی ایران را کشف کنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: غربیها قبل از حمله به عراق هم به  بهانه  سلاح هسته ای تمام مراکز نظامی این کشور را شناسایی و آدرس آنها را به آمریکا دادند و در همان روز اول حمله تمام توان و تاسیسات نظامی عراق را از بین بردند.

 

امام جمعه شهرستان در خطبه اول نیز با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: یکی از شاخص های زندگی اسلامی ازدواج در سن پایین است.

 

وی افزاد وقتی سن ازدواج بالا می رود یعنی فرهنگ غربی بر فرهنگ اسلامی غلبه کرده و گناه نهادینه شده و برکت از زندگی ما رفته است.

 

محمدی پور گفت: هر روز رسم  جدیدی در ازدواج ایجاد می شود و مردم از همدیگر تقلید می کنند و این از اشتباهات ماست که خلاف سبک زندگی اسلامی عمل کرده ایم و تا دیر نشده باید برگردیم.

 

انتهای پیام/