یادداشت: خسرو تمری

شهدا الگوهای آرمانی برای حرکت جامعه به سوی تعالی هستند

کد خبر: 301272
|
12:33 - 1396/12/23
نسخه چاپی
شهدا الگوهای آرمانی برای حرکت جامعه به سوی تعالی هستند
اسلام آبادخبر: تاریخ در برابر عظمت شهدای اسلام آباد غرب سر تعظیم فرود آورده و بی شک آیندگان ایران اسلامی به شجاعت ها و ، شهامت ها و جان فشانی ها و جانبازی های مردم اسلام آباد غرب و شهدای آن افتخار خواهند کرد.

یادداشت: خسرو تمری/
شهدا الگوهای بزرگ جامعه ما برای تداوم نهضت اسلامی بوده و هستند و این نهضت با الگوی آرمانی شهیدان  با اقتدار و عظمت به راه خود ادامه خواهد داد. 

 


راهی که شهیدان انتخاب کردند راه بزرگ پرچم دار شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است و شهیدان با این الگو تاریخ ایران اسلامی را رقم زدند. و همین شهیدان امروز امال و آرزوی هزاران جوان ایرانی هستند که برای تحقق وعده الهی برای جانشینی خلیفه الهی بر روی زمین حاضرند خون خود را جویباری کنند برای آبیاری درخت انقلاب اسلامی ایران. 

 


در این راه باعظمت و باشکوه اسلام ابادغرب و شهدای آن جایگاهی ممتاز و برجسته دارند. شهری که برای دفاع از هویت انقلابی و ملی خود حاضر نبودند دیار خود را ترک کنند و در شهر خود به مقابله با منافقان کوردل پرداختند و خون های زیادی را دادند که ثمره آن در مرصاد به بار نشست. 

 


در تاریخ به ندرت وجود دارد که مردم تاریخ را به نام خود ثبت کرده باشند اما مردم دایر اسلام ابادغرب هم نام خود را در تاریخ جادوانه کردند و هم شهدای این شهر تاریخ را  به تعظیم خود واداشتند. بی شک نه تنها  فرزندان این سرزمین به وجود پدران و مادران خود و رشادت های آنها افتخار خواهند کرد  بلکه مردم ایران زمین هم اکنون و در آینده به شجاعت ها، حماسه ها، شهامت ها ، جانبازی ها و جان فشانی ها مردم و شهدای اسلام آباد غرب افتخار خواهند کرد. 

 


اسلام آباد غرب نگین درخشان ایثار و حماسه را بر سینه خود حک کرده است و این نگین در درازنای تاریخ سرود سرافرازی این ملت را می نوازد و آهنگ حماسه های مردم این دیار را به گوش آیندگان خواهد رساند.
ما به این سرزمین و شهدای آن افتخار می کنیم و پیام شهیدان را طوطیای چشممان می کنیم. 

 


خسرو تمری 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها