یادداشت؛

سهل انگاري نكنيم! «فتنه رجوي نشان!» پايان يافته نيست

کد خبر: 300467
|
14:28 - 1396/10/25
نسخه چاپی
سهل انگاري نكنيم! «فتنه رجوي نشان!» پايان يافته نيست
اسلام آبادخبر: اظهارنظراتي مبني براينكه« فتنه 96 پايان يافته است» از سوي برخي از مسئولين امنيتي و اطلاعاتي ، تحت هر عنوان و با هر هدفي كه صورت ميگيرد، واقعي نيست و مسئله اي را حل نميكند كه هيچ بلكه اسباب راحت خيالي نيروهاي خودي و غير آماده بودن بدنه نيروهاي امنيتي ميگردد.

یادداشت؛

 اظهارنظراتي مبني براينكه« فتنه 96 پايان يافته است»  از سوي برخي از مسئولين امنيتي و اطلاعاتي ، تحت هر عنوان و با هر هدفي كه صورت ميگيرد، واقعي نيست و مسئله اي را حل نميكند كه هيچ بلكه اسباب راحت خيالي نيروهاي خودي و غير آماده بودن بدنه نيروهاي امنيتي ميگردد.

در ثاني اگر مردم ببينند كه كماكان آشوبگران در خيابانها حضور دارند، اعتبار سخنان مسئولين آنهم در سطح فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و يا مقامات عاليرتبه اطلاعاتي كشور خدشه دار ميشود و روحيه آنها تضعيف و روحيه اغتشاشگران تقويت ميگردد.
به اعتقاد نگارنده اين سخنان و اظهار نظرها كمكي به حل مسئله نميكند . اين مسئولين بايستي برعكس تاريشه كني كامل توطئه براندازي ، مردم را با هشدار و تنبه در صحنه نگه دارند و نگذارند به خانه هايشان برگردند.تجربه ثابت كرده است كه هركجا ما حضور نداشته باشيم ، دشمن حاضر خواهد شد. بايد همه جا را از حضور نيروهاي وفادار به نظام پر كرد و پر نگه داشت.اين فتنه را بايستي «فتنه رجوي نشان» معرفي كرد تا با «فتنه سبز اموي» تفكيك شود و هوشياري نيروهاي خودي را برانگيزد.
روشن است كه  در اين شرايط حتي اگر نيروهاي امنيتي بتوانند كنترل اوضاع را موقتاً و بگونه مقطعي بدست بگيرند ،ما بعنوان دلسوزان و همدردان نظام ، هرگز نبايد غافل شويم ،چرا كه درعرض چند روز ، نميتوان اسباب و علل اين حركت كه تكيه بر وضعيت معيشتي مردم دارد را حل كرد و محيط پرورش چنين آسيب ها وحوادثي را خشكاند.پس تا مردم گرسنه اند و بيكاري بيداد ميكند و فقر خانمان سوز هر روز گسترده و عميقتر ميشود و در شرايطي كه كشور در محاصره است ،صحبت از پايان فتنه بويژه «فتنه رجوي نشان» خام خيالي است.خام خيالي است كه با بستن شبكه هاي اجتماعي كار را تمام شده تلقي كنيم. ياد آوري ميشود كه ترامپ رسماً اعلام كرده است كه امريكايي ها درمقابله با بستن امكانات ارتباطاتي توسط نظام ، اقداماتي انجام ميدهد كه آشوبگران بتوانند راحت ارتباطاتشان را اجرا كنند.بنابراين بايد بيش از اين ها هوشيار و مستحكم باشيم و خود را و نيروهاي خودي را فريب ندهيم.بگذاريم همه با همدردي تمام ، كليه مشكلات نظام را بدانند ، در آن صورت خودجوش به ياري نظام بر ميخيزند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد