یادداشت:

آزاد کردن تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها جهت انحراف افکار عمومی و لاپوشانی ناکارآمدی دولت در زمینه معیشت مردم

کد خبر: 296725
|
12:30 - 1395/12/25
نسخه چاپی
آزاد کردن تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها جهت انحراف افکار عمومی و لاپوشانی ناکارآمدی دولت در زمینه معیشت مردم
اسلام آبادخبر: دولتمردان موافق مشغول کردن مردم به عملیات روانی شورای شهر و روستا با چاشنی قوم و قبیله گرایی در این منطقه "سیاست زده" هستند،تا بر ضعف ها و ناکارآمدی دولت در زمینه اقتصادی و معیشت مردم در این برهه حساس سرپوش گذاشته شود.

یادداشتاسلام آباد خبر:

 

 با آنكه رئيس  ستاد انتخابات شهرستان اسلام اباد قبلا اعلام كرده بود تبليغات زود هنگام جرم است و با آن برخورد خواهد شد، ولي متاسفانه شاهد اين جرم برنامه ريزي شده با اهداف خاص در سطح شهرستان هستيم .

 

اعضای ستاد انتخابات شهرستان که اعلام کردند فضای مجازی  مورد رصد و تحت کنترل است، بدون شک در طول 10 روز گذشته  از این جرم آشکار خبر دار  شده اند اما چرایی عدم برخورد  با آن و عدم توقف این عملیات  روانی سوالی است که فرماندار اسلام آبادغرب باید به افکار عمومی پاسخ بدهد.

 

البته پاسخ این سوال برای مردم  بصیر شهرستان روشن و واضح است؛ که با توجه به نا امیدی مردم و سفره های خالی  اکثر خانواده ها در آستانه سال نو در بیکارترین شهر کشور در بیکارترین استان کشور ، دولتمردان را بر آن وا داشته که  مستقیم یا غیر مستقیم موافق این قانون شکنی (تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی) باشند، تا با مشغول کردن مردم به عملیات روانی  شورای شهر و روستا با چاشنی قوم و قبیله گرایی در این منطقه "سیاست زده"، بر ضعف ها و ناکارآمدی دولت در زمینه اقتصادی و معیشت مردم در این برهه حساس سرپوش گذاشته شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد