یادداشت/

اوف بر کسانی که شهدا برای آنها دعوتنامه نمی فرستند!

کد خبر: 296291
|
13:48 - 1395/11/20
نسخه چاپی
اوف بر کسانی که شهدا برای آنها دعوتنامه نمی فرستند!
اسلام آبادخبر: حضور در مجلس شهدا هم سعادت می خواهد هم لیاقت!

یادداشتاسلام آباد خبر؛

مردم شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجرای جشن های دهه فجر انقلاب بودند، هرچند پروژه ای با اشتغالزایی مورد توجهی در بین این همه برنامه نبود که مردم این دیار مظلوم را از غم  و غصه و دغدغه فقر و بیکاری برهاند.

 

اما خبر شهادت یکی از سربازان گمنام و بی ادعای ولایت که در روز شنبه 16 بهمن ماه 95 در راه دفاع از حرم آل الله در شهر موصل کشور عراق به درجه رفیع شهادت نائل گشت، غم دل مردم را صیقل داد و به دل های نامید و اندوهگین مردم صفا و امید بخشید.

 

آری همانطور که پیکر شهدای غواص بسیاری را از خطر غرق شدن و خواب غفلت بیدار کردند، پیکر پاره پاره اولین شهید مدافع حرم شهید حاج خیرالله احمدی فرد به ما یادآور شد که نباید در برابر مشکلات نا امید شویم چون در باغ شهادت هنوز باز است.

 

با برافراشتن پرچم اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب توسط شهید حاج خیرالله احمدی فرد  در ایام الله دهه فجر بار دیگر مردم شهیدپرور این دیار با بنیانگذار انقلاب و رهبری و آرمان های انقلاب تجدید بیعت نمودند و شهید حاج خیرالله به حق پرچمدار مدافع حرم 1280 لاله گلگون کفن مرصاد نشینان شد.

 

 با آمدن پیکر مطهر این شهد گرانقدر بار دیگر عطر بوی شهدا  در شهر شهدای مرصاد پیچید و به مردم و مسئولین یادآوری نمود که عشق به اهل بیت فقیر و غنی نمی شناسد و هر کس معرفتش به یار بشتر باشد زودتر به دیدار معشوق نائل می شود.

 

و اما؛ مردم اسلام آبادغرب آمدند...

 

آحاد مردم و مسئولین آمدند  تا قدر شناسی خود را نسبت به شهدا و به ویژه این شهید گرانقدر مدافع حرم نشان دهند، مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب اعم شیعه، سنی و اهل حق ، مدیر و غیر مدیر، نظامی ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی، شخصیت های لشکری و کشوری در کنار خانواده و بستگان شهید اشک ماتم ریختند و خود را در غم ایشان شریک دانستند.

 

و اما؛ انگشت شماری هم نیامدند... و با وصف اینکه غم سنگینی بر دلها بود، غیبت ایشان در مراسمات استقبال، وداع و تشییع پیکر شهید عزیزمان از چشم با بصیرت مردم غافل نماند، البته اینها خیال می کنند که خودشان نیامدند، غافل از اینکه دعوتنامه برایشان ارسال نشده بود؛ اوف بر کسانی که شهدا برای آنها دعوت نامه نمی فرستند.

 

هرچند بود و نبود این قلیل نفرات در مجلس شهدا خیلی مهم نیست و حضور در مجلس شهدا هم سعادت می خواهد هم لیاقت، اما چون اینها خیلی در مورد شهدا شعار می دادند جای خالی شان محسوس بود.

 

واما؛ بعضی ها هم فرصت را غنیمت شمردند و در پستویی خزیدند و جلسه انتخاباتی مخفیانه با احزاب تک نفره شان برگزار کردن، غافل از اینکه امنیت نهانخانه هایشان را هم از برکت خون این شهدا دارند...

 

با متذکر شدن حرکت ناپسند این عده انگشت شمار ضمن یادآوری کلام رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه ای، باید گفت: این افراد وقت نشناس و ناسپاس به وقتش سیلی محکمی از ملت شریف و شهید پرور این دیار خواهند خورد.

 

رهبر معظم انقلاب اخیرا" در دیدار با جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم فرمودند: «حقیقتاً هـم شـهدای شـما، هـم خانواده هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ی ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند:

یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند.

امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی کردنـد ایـن دشـمن می آمـد داخـل کشـور... اگـرجلویش گرفتـه نمی شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت. این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی شـود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها