همه با هم مدافع حرم باشیم

چرا باید از حرم دفاع کرد؟

کد خبر: 295540
|
10:53 - 1395/06/29
نسخه چاپی
چرا باید از حرم دفاع کرد؟
اسلام آبادخبر:حمله تکفیری ها و تروریستها به حرمهای اهل بیت(ع) در سوریه و عراق باعث شده تا واژه مدافع حرم در جامعه ورود پیدا کند.راستی مدافع حرم کیست ؟ و چرا باید از حرم دفاع کرد؟

یاداشت قدرت محمودی/باید بدانیم که هدف اصلی دشمن از حضور در سوریه و عراق مقابله با ایران اسلامی است و دلیلش اینست که جمهوری اسلامی باعث شده که همه ملتها بدانند که می توانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند و اکنون تفکر جمهوری اسلامی و انقلاب، دنیا را احاطه کرده است.

 


دفاع از حرم یک فریضه برای هر مسلمان است، از دفاع حضرت عباس علیه السلام از خیمه های اهل بیت در کربلا تا دفاع حبیب ابن مظاهر، از دفاع بسیجیان امام خمینی و امام خامنه ای از حرم حضرت زینب، حضرت رقیه، حرم امیرالمؤمنین (ع)، حرم امام حسین (ع) و امامین عسگریین (ع) و کاظمین (ع)، همه فلسفه وجودی یک مسلمان را می رساند که تا زنده است باید حریم اهل بیت را حفظ کند.

 


دفاع از حرم اهل بیت، تبعیت از ولایت و بصیرت می خواهد، اگر مسلمانی در این شرایط حساس مسئولیت پذیر نباشد و احساس مسئولیت نکند شرایط را نشناخته است، همچنان که حضرت علی علیه السلام می فرمایند: نادان کسی است که که بگذارد دشمن در خانه او با او درگیر شود.

 


امروز هم، دفاع از حرم، مصادیق بسیاری دارد که می تواند دفاع لسانی و بصیرتی باشد، از این حرکت بزرگ در جامعه حمایت کنیم، مردم را بصیرت داده و کسانی که در این راه قدم بر می دارند را حمایت کنیم این حمایت می تواند با حمایت های مالی و یا مادی و در بزرگترین حالت خود، با نثار جان همراه شود.

 

 

امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن است، بصیرتی که حتی به دشمن اجازه حمله ندهد، بصیرتی که باعث حذف دشمن می شود، بصیرتی که آنها را ناامید می کند و بصیرتی که سنت الهی را تثبیت می کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها