یادداشت/

پاسخی به برخی ادعا ها درباره مصوبه مجلس/ چرا اقدام انقلابی نمایندگان مجلس نهم به مذاق عده ای خوش نیامده و آنان را بر آشفته کرده است ؟!

کد خبر: 294899
|
16:17 - 1395/03/07
نسخه چاپی
پاسخی به برخی ادعا ها درباره مصوبه مجلس/ چرا اقدام انقلابی نمایندگان مجلس نهم به مذاق عده ای خوش نیامده و آنان را بر آشفته کرده است ؟!
اسلام آباد خبر: اخیراً شخص یا اشخاصی مطلبی را با عنوان " آیا سازمان اطلاعات سپاه به نهاد خاصی پاسخگو هست ؟ " به رشته تحریر در آورده که در آن ادعاهایی را مطرح نموده و به آن استناد کرده که به اعتقاد خود ضرورت دیدم نکاتی را در رابطه با آنها بیان کنم.

به گزارشاسلام آباد خبر، یک شهروند در پاسخ به برخی ادعا ها درباره مصوبه مجلس چنین نوشته:

 

اخیراً شخص یا اشخاصی مطلبی را با عنوان " آیا سازمان اطلاعات سپاه به نهاد خاصی پاسخگو هست ؟ " به رشته تحریر در آورده که در آن ادعاهایی را مطرح نموده و به آن استناد کرده  که به اعتقاد خود ضرورت دیدم نکاتی را در رابطه با آنها بیان کنم :

 

1- قبل از هر چیز در مورد تیتر این مطلب باید متذکر شوم که مگر نه اینکه سازمان اطلاعات سپاه یک نهاد نظامی – امنیتی است ؛ پس اگر ذره ای با نهادهای نظامی و امنیتی آشنایی داشته باشید بطور قطع تصدیق خواهید کرد که دو مولفه " نظم و انضباط " و " پاسخگویی " مهمترین ارکان این قبیل نهادها است. مگر می شود در یک نظام اسلامی که ولایت فقیه بر آن سایه گسترانیده است ، نهادها و مراکزی با این ضریب اهمیت به جایی پاسخگو نباشند ؟! .

 

2- ایکاش قبل از نگارش این مطلب قدری به سوابق این موضوع مراجعه می کردید و پیشینه مباحث مربوط به آن را در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی مطالعه می نمودید . صرفاً جهت تنویر افکار عمومی عرض می کنم این مصوبه مجلس که به عبارتی آخرین مصوبه نمایندگان دوره نهم مجلس هم به شمار می آید و به تعبیر شما عجولانه و با اهداف خاص یه تصویب رسیده است ؛ تقریباً از سال 1392 در کمیسیون های مربوطه مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با توجه به اهمیتی که برای آن متصور بوده و خدماتی که در آینده از قبل آن برای نظام و انقلاب خواهد داشت ، نمایندگان انقلابی دوره نهم تلاش کردند تا تصویب آن را برگ زرینی در کارنامه خود قرار داده و در واپسین دقایق مجلس به تصویب آن اقدام نمایند.

 

3- قطعاً این ضرب المثل قدیمی را بارها شنیده و به آن اعتقاد دارید که " کار از محکم کاری عیب نمی کند ! " . حال از شما می پرسم : آیا اینکه تا کنون برای انتصاب افراد در مشاغل حساس که برآیند اقدامات آنان با سرنوشت مردم و جامعه گره خورده است ، دو نهاد نظارتی تصمیم گیری کرده و اکنون یک نهاد نظارتی برخاسته از انقلاب نیز به یاری آنان شتافته است ، با موازین عقلی و منطقی در تعارض است ؟! . بدون شک ، مروری به تاریخ انقلاب به ویژه سالهایی که گروههای چپ و مارکسیستی و عناصر ضد انقلاب تحت عنوان مجاهدین خلق ، کومله و دموکرات و ... با شعارهای عوام فریبانه خون جوانان این مرز و بوم را به ناحق می ریختند ، جز سبز پوشان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران کسی پا در این وادی خون و شهادت گذاشته بود ؟! .

 

4- در جایی دیگر همچون گروههای ضد انقلاب به نهادهای موازی در امور امنیتی پرداخته و آن را مایه تنش و جناح بازی معرفی کرده اید ؟! . هیچ می دانید این قبیل تهمت زدنها دارای مصادیق مجرمانه بوده و می تواند پیگرد قانونی در برداشته باشد . نهادهایی که شما آنها را موازی خوانده اید ، همچون دو بال در پیکره انقلاب خالصانه تمام توان خود را برای پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهاده اند. توصیه می کنم اندکی در نحوه تشکیل وزارت اطلاعات که به تعبیر شما تنها مرجع رسیدگی به مسائل امنیتی است ، مطالعه کنید. قطعاً می دانید که نخستین، مجرب ترین و متعهد ترین نیروهایی که سنگ بنای این وزارتخانه انقلابی را بنا نهادند ، همان سبزپوشان گمنام امام زمان در سپاه بودند که بارها توسط امام خمینی (ره) مورد قدردانی قرار گرفته و با توجه به شرایط خاص آن زمان در لباس دیگری به خدمت به انقلاب اسلامی مبادرت نمودند.

 

5- و اما شما را ارجاع می دهم به قوانین جزایی که طی سالهای اخیر توسط حقوقدانان قوه قضائیه اصلاح و تصویب گردیده و به موجب آنها سازمان اطلاعات سپاه که به مقتضای شرایط حساس انقلاب و هجمه دشمنان داخلی و خارجی وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود گردیده است، به عنوان یکی از ضابطان عام قوه قضائیه معرفی و وظایفی به آن محول گردیده است که سرلوحه همه آنان پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی می باشد .

 

در خاتمه سخن خود را با جمله ای از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پایان می رسانم که می فرمود : نگذاريد انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بيفتد ! . آیا عمل به این توصیه امام خمینی (ره) نیازمند تلاش مضاعف در همه زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و ... نیست ؟! پس چگونه است که اقدام انقلابی نمایندگان مجلس نهم به مذاق عده ای خوش نیامده و آنان را بر آشفته کرده است ؟! .

 

والسلام علی من اتبع الهدی

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها