انتقاد امام جمعه اسلام آباد غرب به اهانت هاشمی به شورای نگهبان

آقای هاشمی «فأین تذهبون؟»/ حضرت آیت الله! نه حرمت برای افکارامام قائلید و نه برای ارکان مورد احترام امام

کد خبر: 294261
|
12:45 - 1394/11/14
نسخه چاپی
آقای هاشمی «فأین تذهبون؟»/ حضرت آیت الله! نه حرمت برای افکارامام قائلید و نه برای ارکان مورد احترام امام
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آباد غرب در واکنش به اهانت هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان اظهار کرد: ، ای شیخ بزرگوار! ازخشم امت بترس ، این امت چک سفید امضاء به کسی نداده پس عاقبت قائم مقام رهبری را نصب العین قرارداده و به مسیرانقلاب برگردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه اسلام آباد غرب در یادداشتی، در واکنش به اهانت هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان نوشت: به شما میگویم ای یار دیرین امام ای همرزم امام خامنه ای «فأین تذهبون؟» آیا من باید به شما تذکر بدهم؟

دردوران مبارزات شما من کودکی بیش نبودم. آن هنگام که شما درکنارامام بودید و سعی در چینش مدبرانه لیبرالها وغربزده ها در ارکان نظام و تحمیل خواسته های خود به پیرمرد رنج کشیده ای بودید که تمدن غرب از نیم نگاهش به لرزه افتاده بود من فقط از صفحه تلویزیون او را دیدم و تلخی فشارهای امثال شما را در چین و چروک پیشانی نورانیش دیدم.

 

روزی که مرا پیش از اعزام به جبهه ابتدا به زیارت رئیس مجلس یعنی جنابتان و سپس به زیارت قلب تپنده مستضعفان در حسینیه کوچک جماران بردند و با دیدن چهره رنج کشیده پدرپیرم سرشک شوق باریدم باید میفهمیدم که پدرهمه مستضعفان عالم از دست دوستان نزدیک خود چگونه جرعه جرعه جام زهر را سرمی کشد .

 

ای کسی که همه نظام را مال خود میدانی ، خیلی سعی کردم حرمت موی سپیدت را حفظ کنم اما چه کنم، حضرت آیت الله! که نه حرمت برای افکارامام قائلی ونه برای بیت محترم ایشان و نه یادگاران امام ونه ارکان مورد احترام امام چه بگویم که ندانی؟ چه میدانم که ندانی؟

 

آیا رعایت احترام نوه امام را در این میدانید که با پرش از روی قانون به جایگاهی درنظام برسانید؟ فراموش کرده اید روزیکه بنی صدر ملعون از امام خواست اجازه دهند که حاج احمد آقا نخست وزیر شوند امام با کیاست دریافت که قصد سوءاستفاده درکاراست و فرمود : نمیخواهم منسوبین به من پستی درنظام داشته باشند، احمد آزادانه و بدون پست درخدمت نظام باشد بهتراست (نقل بمضمون) حال پافشاری شما برامری که مورد رضایت امام بزرگوار نیست آیاموجب رنجش روح پاک آن عزیز نیست؟

 

بماند بنده عاجز و ناتوانم اما نمیدانم چرا صبرکردید تاپس از تأیید صلاحیتتان توسط شورای نگهبان به این شورا که الحق والانصاف بهترین نگهبان برای نظام بوده و هستند حمله کنید ، آیا ترسیدید که مردم به شما رأی ندهند و با این ترفند خواستید آراء خمینی جوان را بسوی خود جلب کنید؟ نه هرگز چنین نیتی ازشما بعید است، شما همان هاشمی هستید که اعلام کردید آبروی خود را در راه نظام می دهم ، شما همان کسی هستیدکه امام فرمود: هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است.

 

آری می بینم که انقلاب زنده است و زنده خواهد بود اما حضرت آیت الله نتوانستید خود را زنده نگه دارید زمان مرگ سیاسی شما رسید ، حضرت آیت الله! هنوز عقده نامه بی سلامی که به سید و سالارمان نوشتید و نامه را منتشرکردید و با آن آتش فتنه را روشن کردید گلوگیراست و چه امام نجیب وصبوری است حضرت سیدعلی که خیانت دوستان را می بیند و راسخ و استوار به راه امام و شهدا ادامه میدهد.

 

درآخریادآوری میکنم: آیت الله معظم! هنوز فرصت برای بازگشت به آغوش اسلام تمام نشده نگذارید بیش ازاین مورد سرزنش قرارگیرید «فَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا عَسَى رَبُّكُمْ أَن یَرْحَمَکُمْ» و گرنه تاریخ شما را بعنوان یک چهره نفاق که قبل از پیروزی انقلاب یار و یاورمنافقان بودید و تا آخرین لحظه کوشش کردید نظام را ازچنگ آرمان خواهان و انقلابیون خارج کرده و آن را بدست غرب گرایان و بی دینان بسپرید ثبت خواهد کرد ، ای شیخ بزرگوار! ازخشم امت بترس ، این امت چک سفید امضاء به کسی نداده پس عاقبت قائم مقام رهبری را نصب العین قرارداده و به مسیرانقلاب برگردید.

 

والسلام

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها