یادداشت /

نابسامانی در کارگزاران/انشقاق در اصلاح طلبان اسلام آبادغرب

کد خبر: 294048
|
10:07 - 1394/10/05
نسخه چاپی
نابسامانی در کارگزاران/انشقاق در اصلاح طلبان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در حالیکه کارگزاران به قدرت احمدیان تکلیف کرده بود که بدلیل منافع حزبی نیاید، اما وی منافع حزبی را زیرپا گذاشته و ثبت نام کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سایت اصلاح طلب توسعه که به تریبون کارگزاران تبدیل شده چند روز پیش مطلبی را منتشر کرد؛ در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان از جناب آقای دکتر قدرت احمدیان که قبلا کاندیداتوری خود را برای حوزه انتخابیه شهرستان اسلام آباد غرب اعلام نموده بودند بر مبنای مصالح سیاسی حزب خواسته شد از کاندیداتوری انصراف دهد و آقای دکتر قدرت احمدیان با سعه صدر و درک صحیح از مواضع حزب به تصمیمات شورا احترام گذاشته و به مصوبه حزب تمکین نمود.

 

اما شب گذشته در دقیقه 90 مهلت تمدید شده ثبت نام کاندیداهای مجلس ، قدرت احمدیان با حضور در فرمانداری اسلام آبادغرب ثبت نام کرد و منافع حزبی را زیر پا گذاشت.

 

اخبار واصله حاکی از این است که حزب کارگزاران به این اقدام احمدیان اعتراض داشته و با وضعیت نابسامانی که در حزب کارگزاران حاکم است، تکلیف بقیه گروه های اصلاح طلب نیز مشخص است.

 

در یک بررسی ابتدایی در انعکاس اخبار اصلاح طلبان می توان به تضاد نظرات پی برد؛ یک رسانه اصلاح طلب قدرت احمدیان را کاندیدای اصلی اصلاح طلبان می داند و بود و نبود او در انتخابات را خیلی مهم می داند و رسانه اصلاح طلب دیگری دکتر صیدمحمدی را مهره اصلی اصلاح طلبان معرفی می کند، همچنین یک رسانه اصلاح طلب دیگر دکتر تیمور بستی را دارای نفوذ بیشتری در بین عامه مردم معرفی کند و گروه دیگری از اصلاح طلبان هم بر این باورند که  نادر نادری با رویکرد اعتدالی در این دوره انتخابات از شانس بیشتری برای جذب آراء مردمی برخوردار است و بعضا" مشهود است که  از کاندیدای اصلاح طلب با بهره گیری از پتانسیل قومی و قبیله ای راه مستقلی را در پیش گرفته و مترصد پیشنهاد ائتلاف با چاشنی معامله بردبرد است.

 

بدیهی است،با غوغا سالاری و چهره سازی جداگانه هر کدام از اصلاح طلبان به تنهایی ، نشانه های انشقاق در اصلاح طلبان را می توان به وضوح مشاهده کرد و مبرهن است با ادامه این روند انشقاق ، رسیدن اصلاح طلبان به کاندیدای واحد بعید به نظر می رسد و می توان نتیجه گرفت نماینده منتخب مردم اسلام آبادغرب در دهمین دوره انتخابات مجلس از طیف اصلاح طلبان نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها