استاندار کرمانشاه:

رئیس جمهور بر به کار گیری تمام ظرفیت ها جهت پیشرفت کرمانشاه تأکید کرده است

کد خبر: 96050
|
14:38 - 1392/09/09
نسخه چاپی
رئیس جمهور بر به کار گیری تمام ظرفیت ها جهت پیشرفت کرمانشاه تأکید کرده است
اسلام آباد خبر:استاندار کرمانشاه گفت: همدلی و گذشت لازمه پیشرفت و موفقیت این استان است و همه باید متحد و یکپارچه برای این مهم تلاش کنیم.
استاندار کرمانشاه گفت: همدلی و گذشت لازمه پیشرفت و موفقیت این استان است و همه باید متحد و یکپارچه برای این مهم تلاش کنیم.

 به گزارش اسلام اباد خبر به نقل از مرصاد نیوز، ابراهیم رضایی ظهر شنبه در مراسم معارفه خود که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و مردمان مهربان و مهمان نوازی نیز دارد.

وی افزود: استان کرمانشاه در طول پیروزی انقلاب بارها دین خود را به نظام و رهبری ادا کرده که نمونه بارز آن را می توان در دوران دفاع مقدس دانست که استان با تقدیم ۱۰ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز و آزاده سهم زیادی در موفقیت های آن دوران شکوهمند داشت.

رضایی خاطرنشان کرد: کرمانشاه از صفات نیکی چون پهلوانی، مردمداری، مهمان نوازی و … برخوردار است، صفاتی که مورد تائید همه ملت ایران نیز قرار دارد.

وی خدمتگذاری به مردم کرمانشاه با چنین ویژگی ها و خصائصی را برای خود یک توفیق برشمرد و افزود: تاکنون کارهای خوبی نیز در راستای توسعه استان انجام شده است و ما نیز از این پس با تلاش بیشتر سعی داریم تا قدم های بلند تری را برای پیشرفت هرچه بیشتر این دیار برداریم.

استاندار جدید کرمانشاه، بیکاری، فقر، اعتیاد و بالا بودن میزان طلاق را از مهمترین مشکلات کرمانشاه برشمرد و گفت: همه مسئولین و دلسوزان استان باید دست به دست هم داده تا این موارد به حداقل خود و به پائین ترین سطح ممکن برسد.

رضایی در ادامه و خطاب به مردم کرمانشاه گفت: من به تک تک شما قول می دهم که تا توان دارم به شما و استان شما خدمت کنم و امیدوار هم هستم که در پایان خدمتم این افتخار را داشته باشم که مرا به عنوان یک کرمانشاهی بشناسند.

وی یادآور شد: قبل از اینکه به کرمانشاه بیایم در دیداری که با رئیس جمهوری داشتم ایشان بسیار از این دیار و مردمان آن به نیکی یاد کرد و معتقد بود مردم استان از بهترین مردم ایران اسلامی هستند و بر بکار گیری تمام ظرفیت ها جهت توسعه پایدار و رونق هرچه بیشتر این دیار تاکید کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از کرمانشاه به عنوان یکی از مهمترین استان های کشور یاد کرد که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مدیران آن بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند تا مسیر توسعه و پیشرفت آن هموار تر شود.

وی افزود: آقای روحانی خواستار تقویت مرزهای استان برای افزایش مبادلات تجاری و توسعه صادرات غیرنفتی این استان شدند و بر اینکه کرمانشاه می تواند یکی از قطب های صادرات کشور باشد تاکید داشتند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه زمینه توسعه و هرچه بیشتر استان فراهم است، خاطرنشان کرد: روحیه وحدت، همدلی و برادری از مهمترین عوامل موفقیت به شمار می روند و به همین خاطر باید سعی کنیم تا چنین روحیه ای در استان تقویت شود و اختلافات سلیقه ای که در هر جایی نیز وجود دارد مرتفع گردد.

رضایی با اشاره به تنوع اقوام و مذاهب در استان کرمانشاه یادآور شد: این تنوع نباید عاملی برای تفرقه و تشدد میان اقوام باشد بلکه باید با تدبیر و همچنین گذشت از برخی دیدگاه های شخصی راه حلی برای انسجام و همدلی یافت تا بتوان بر اساس آن راه های توسعه و پیشرفت را هموار کرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تجربیاتی که طی سال های اخیر و در مناصب مختلف مدیریتی کسب کرده و همچنین تعامل سازنده با مجمع نمایندگان و تمامی دلسوزان استان و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانم سیاست های دولت تدیبر و امید را در استان پیاده و خدمتگذاری لایق و شایسته برای مردم این دیار باشم.

رضایی در پایان و با بیان اینکه این پست ها و مناصب همه موقتی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم زمانی که مسند استانداری را تحویل می دهم توانسته باشم قدمی هرچند کوچک در راستای رفاه مردم کرمانشاه و رفع مشکلات آن ها برداشته باشم.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد