امام جمعه اسلام‌آباد غرب:

جرم فتنه گران در سال 88 نابخشودنی است

کد خبر: 96049
|
14:35 - 1392/09/09
نسخه چاپی
جرم فتنه گران در سال 88 نابخشودنی است
امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: فتنه‌گران در سال 88 حیثیت انتخابات را با افکار پلید خود زیر سوال بردند و جرم بزرگ آن‌ها قطعا نابخشودنی است.
 
به گزارش اسلام اباد خبر به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در گفت‌وگویی اظهار داشت: حقیقتی که در فتنه سال 1388 به‌چشم می‌خورد این بود که از قبل برای ایجاد این آشوب‌ها برنامه‌ریزی‌هایی از سوی بیگانگان و منافقان نظام اسلامی طراحی شده بود.

وی افزود: سران فتنه با ادعای به‌وجود آمدن تقلب در حماسه بزرگ انتخاباتی که مردم آفریدند، رمز شورش خود را بعدها همین تقلب اعلام کردند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب همصدا شدن فتنه‌گران داخل کشور با رسانه‌های خارجی و دشمنان نظام اسلامی را عاملی مهم در روند آشوب‌ها دانست که باعث شد کام شیرین حماسه انتخاباتی مردم را تلخ کند.

ابطحی خاطرنشان کرد: دست گره‌گشای بسیج، این لشکر مخلص خدا در کوتاه کردن فتنه‌ها هویدا بود و اجازه ندادند دستاورد مهم انتخابات زیر سلطه اجانب قرار بگیرد.

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری این فتنه را زمینه‌ساز واکسینه شدن انقلاب اسلامی در مقابل هر گونه تهدید و خیانتی اعلام کرد و ادامه داد: با آن ویرانگری‌هایی که از سوی بیگانگان به‌وجود آمد، مردم چنان آگاهی پیدا کردند که دیگر اجازه نخواهند داد از سوی کسی برایشان تعیین تکلیفی صورت بگیرد.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب بیان داشت: در پی تحولاتی که در نظام به‌وجود آمد، فتنه‌گرانی بودند که حیثیت انتخابات را با افکار پلید خود زیر سوال بردند و جرم بزرگ آن‌ها قطعا نابخشودنی است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد