آیت‌الله علما:

حل مشکلات استان کرمانشاه نیازمند مدیریتی توانمند است

کد خبر: 96048
|
14:33 - 1392/09/09
نسخه چاپی
حل مشکلات استان کرمانشاه نیازمند مدیریتی توانمند است
اسلام آباد خبر:امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با 35 درصد بیکاری مواجه بوده و البته زمینه‌های خوبی نیز در اختیار داشته و حل تمامی این مشکلات نیازمند مدیریتی توانمند است.
به گزارش اسلام اباد خبر، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار پیشین و استاندار جدید کرمانشاه اظهار داشت: این مراسم یک مراسم همیشگی است و باید از آن، این درس را بگیریم که تمام شئون دنیا موقت است.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای فکری را به‌گونه‌ای رشد دهیم که  وابسته به خداوند و در راستای اهداف پیامبران باشد، رمز عظمت امام راحل را وابستگی به خداوند و اعتنا نکردن به شرق و غرب عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار استاندار جدید کرمانشاه بسیار راحت است، چرا که نقشه راه را دارد که همان مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

علما با اشاره به شعار رئیس جمهور که «تدبیر و امید» است، یادآور شد: این شعار بیش از 3 هزار سال سابقه دارد، چنان‌چه خداوند نیز امورات را با تدبیر  اداره می‌کند و تفسیر تدبیر بستگی به اعمال و رفتار ما دارد که این را استاندار جدید کرمانشاه باید مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در وضعیت آرامی است که تمام اقوام و مذاهب در کنار یک‌دیگر با آرامش زندگی می‌کنند، یادآور شد: این استان با 35 درصد بیکاری مواجه بوده و البته زمینه‌های خوبی نیز در اختیار داشته و حل تمامی این مشکلات نیازمند مدیریت توانمند است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اذعان داشت: از زحمات آقای دمیاد تشکر و قدردانی می‌کنیم و تمام مدیران، استاندار جدید را یاری خواهند کرد.

به گفته علما ایران امروز ایران به یک قدرت مطرح در جهان تبدیل شده که همین موضوع موجب شده تا سران 6 کشور قدرتمند پای میز مذاکره با ایران بنشینند.
 
منبع:فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد