سردار عظیمی در پیامی:

بسیج یک فرهنگ فراگیر است

کد خبر: 92059
|
09:43 - 1392/09/03
نسخه چاپی
بسیج یک فرهنگ فراگیر است
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در پیامی هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان و مردم ولایت مدار استان کرمانشاه تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج نه تنها یک نیروی راهبردی مردمی که یک فرهنگ فراگیر است.

به گزارش اسلام آبادخبر به نقل از مرصاد، سردار محمد نظر عظیمی در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و عموم مردم شریف استان کرمانشاه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بسیج کار آمدترین نمونه و الگو برای حرکت در مسیر پیشرفت و عبور از گردنه های دشوار تاریخ و محصول دور اندیشی و ژرف نگری بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این پیام می افزاید: بسیج نه تنها یک نهاد راهبردی و مردمی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی بلکه یک فرهنگ فراگیر بر گرفته از آموزه های اسلامی و مکتب امام راحل است که در همه مقاطع سرنوشت ساز با بهره گیری از نیروهای جوان و مومن، تعیین کننده بوده است.

در ادامه این پیام آماده است: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را مجموعه ای صادق و امتحان پس داده عنوان می کنند مدال افتخار بر سینه هایی است که در آنها قلوب با ایمان و سرشار از حب ولایت می تپد.

این پیام در پایان با اشاره به قرار داشتن در هفته بسیج و نزدیکی سالروز فرمان تاریخی امام برای تشکیل بسیج مستضعفین، تصریح می کند: پنجم آذر ماه سالروز تشکیل لشکر مخلص خداست و من این روز مبارک را به همه خانواده های شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم غیور و ولایت مدار استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و آرزو می کنم همه ما به عنوان یک قطره در دریای بسیج در میدان حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی سربلند باشیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها