یادداشت/در آستانه سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه:

آقای هاشمی به یاد بیاورید!

کد خبر: 72147
|
22:22 - 1392/07/18
نسخه چاپی
آقای هاشمی به یاد بیاورید!
یقیناً در حرکت رو به جلوی کشتی انقلاب اسلامی ، افراد بیشماری سوار و افرادی پیاده میشوند، در پایان افرادی که می مانند انسان های پاک و صاف و صادق و یکدست خواهند بود.
همانطور که مطلع هستید رئیس تشخیص مصلحت نظام می خواهند به کرمانشاه سفری دو روزه داشته باشند ، لذا مروری بر عملکرد و گفته های ایشان به نظرم خالی از لطف نیامد اولین موردی که در خصوص وی به ذهنم رسید این بود که چند سال پیش رئیس دفتر آقای هاشمی رفسنجانی در پاسخ به یک مطلب که از شخص رئیس جمهور اسبق ایران و یار قدیمی انقلاب ، نشت کرده بود ، بیان داشتند : دروغ نگفته اند ولی همه ی راستش را نیز بیان ننموده اند ! از آن موقع این جمله در ذهن من نقش بست و همیشه در برخی مکان ها که سخنانی به ضد یا به سود شخصی بیان میکنند ، از این جمله با ذکر شخص گوینده آن استفاده میکنم !

پیرامون سفر بحث خاصی نداریم که البته آن نیز جای بحث بسیار است ولی ما با شخص اقای رفسنجانی چند کلامی حرف حساب داریم ،  به یاد دارید که آقای هاشمی در زمانی نه چندان دور توسط برخی از دوستان امروزی و دشمنان قسم خورده ی دیروزی به سختی و بدبختی فراوان و ایجاد هزینه های بسیار برای نظام، توانست حداقل آرای ممکنه را برای ورود به مجلس کسب نماید.

برای آن دسته از عزیزانی که مجلس ششم را به خاطر ندارند یادآوری این نکته الزامی است که هرازگاهی نمایندگان مخالف اقدامات نظام ، اقدام به بست نشستن در صحن علنی مجلس و اعتصاب غذا می کردند و دقیقا در همین مجلس دوستان این افراد از روش های نامتعارف و مخفیانه به این عزیزان غذا میدادند و ...

آقای رفسنجانی ، به خاطر بیارید شما در همین مجلس هم فاقد حداقل آرا بودید که بعد با هزار مصیبت آرا شما برگشت، من نمیخواهم بگویم که شما رای نیاوردید بلکه میخواهم بگویم شما زخم خورده ی همان دشمنان دیروز و دوستان امروز خودتان هستید !

البته میدانم که میدانید و درد ما همین دانستن شماست !از قدیم گفته اند کسی که خوابیده را میشود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده محال است !

آقای رفسنجانی هم ما هم شما خوب میدانیم که در دوم خرداد 76 نه آرای مردمی به سود خاتمی بود نه نظر قاطبه جمعیت با ایشان ولیکن شما با رفتار و اعمال و کردار خود ، عملا ایشان را به شخصی تبدیل کردید که آقای ناطق نوری را نیز از عرصه سیاست برای همیشه کنار زد !

اما الحمدلله رب العالمین خداوند متعال همانگونه که خود بهترین مکرکنندگان است، پاسخ عمل شما را آنگونه داد که چاقو دسته ی خویش را برید و شما را به آن وانفسایی انداخت که مضحکه ی تمام ایران شده بودید چون فاقد آرای لازم برای ورود به مجلس ششم بودید ، همان مجلس ساندویچ خور در اعتصاب غذا !

آقای رفسنجانی ، حرف حساب من این نیست که چرا کاری کردید امثال خاتمی بزرگ شوند، بلکه حرف حساب من این است آن توجه و آن آبرویی که شما داشتید و آن را به وسیله ثمره سالهای سال مجاهدت مردانی مخلص و ولایتمدار بدست آورده بودید و مردم شما را ولایت مداری میدانستند که ولی امر مسلمین چه سید روح الله و چه سید علی ، شما را مورده تایید خود قرار داده اند چرا بسیار افرادی باید به نام شما در دام دوم خرداد بیافتند؟

دوم خرداد آنگونه شد که در 18 تیر 78 آن آبروریزی برای نظام اسلامی پیش آمد، نظامی که شما فرزند او بودید ، البته میدانم این جمله دقیقا برعکس چیزی است که چه اطرافیان شما و چه حتی دشمنان شما قصد معکوس نمودن آن و مصادره انقلاب به نام شما را دارند !

آقای رفسنجانی به خاطر آورید که این شما بودید توسط اکبر گنجی به عالیجناب سرخپوش و امثالهم لقب گرفتید ! ولی چه کسی هزینه ی آنرا داد ؟ نظام جمهوری اسلامی و البته که ، ولایت فقیه و ولی امر مسلمین ، و آیا شما باز هم از خواب بیدار شدید ؟

آقای هاشمی ، میدانید، هرکسی که گفته های شما را می شنود و یا می خواند، قطعا میگوید شما دچار تحول در مرور زمان شده اید!؟

امیدوارم که گفته های اخیر شما نشات گرفته از خودی خود شما نباشد که احساس کنیم بیان این مسائل اخیربه این سب بوده که در  زمان وجود مبارک سیدروح الله خمینی شجاعت بیان آنرا به هردلیلی نداشتید وشاید هم  از خشم سید آل پیغمبری می ترسیدید که با هیچ کس حتی حسین خمینی نیز تعارف نداشت .

آقای هاشمی رفسنجانی ، باز هم به خاطر مبارکتان بیاوریم ؟  شما را به خدای شهدا سوگند میدهم به خاطر آورید که به شهید دستواره در عملیات خیبر و دیگر خیبرها چه گفتید ؟آیا این شما نبودید که خواستار یک پیروزی و پایان دفاع مقدس بودید ؟

و نهایتا آیا این شما نبودید که با در خطر دیدن اوضاع، بدون مشورت،نامه ی فرمانده ی کل وقت سپاه را تقدیم امام نمودید و از آن استفاده کردید تا امام با مناعت طبع خویش، جام زهر بنوشد تا انقلاب زنده بماند ؟

آقای رفسنجانی، میدانم برای دفاع از خود بسیار سخن ها دارید ! همانگونه که ما برای بیان ابهامات و سوالات بیشمارمان بسیار خون دلها خورده ایم !

شاید یکی از پاسخ های شما این باشد که چه شد ؟ امام خمینی که ولی فقیه و نائب برحق امام زمان است ، شما را نشناخت ؟ و اگر به شما این همه محبت داشت چرا ما به شما این سخنان را واگویه میکنیم ؟

آری سخن جالبی است ولی جالبتر از آن اینکه، همانگونه که مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام فرموده ، تاریخ را باید خواند تا عبرت گرفت ، و ما تاریخ صدر اسلامی را خوانده ایم که پهلوی فاطمه ی زهرا مادر تمامی زنان عالم شکسته و ریسمانی به گردن مرد خیبر ، انداخته می شود ولیکن دم برنمیاورند تا اسلام باقی بماند !

آقای رفسنجانی، امروز شما رئیس مجمعی هستید که رهبر معظم انقلاب شخصا حکم به آن داده و به خاطر همین حکم ، ما همیشه دعاگوی شما بوده و خواهیم بود و دعا میکنیم همیشه در راه ولایت باقی بمانید وگرنه یقین کنید هیچ کس حتی به اندازه ی یک بند انگشت بنی صدر خائن ، هم توانایی مقابله با امواج فرزندان سیدعلی را ندارد.

سخن بسیار است و سخن کوتاه میکنیم ،  تشکر میکنم از بیانات صریح شما  که مرگ بر امریکا را ساخته و پرداخته ی کسانی دانستید که مورد قبول سیدروح الله نبودند ولی ایشان را وارد معرکه نمودند !

مگر به یاد ندارید امام (ره) در وصیت نامه خود چه فرمودند؟ یادآوری میکنم ایشان عرض کردند«اکنون‌ که‌ من‌ حاضرم‌، بعض‌ نسبت‌های‌ بی‌واقعیت‌ به‌ من‌ داده‌ می‌شود و ممکن‌ است‌ پس‌ از من‌ در حجم‌ آن‌ افزوده‌ شود؛ لهذا عرض‌ می‌کنم‌ آنچه‌ به‌ من‌ نسبت‌ داده‌ شده‌ یا می‌شود مورد تصدیق‌ نیست‌، مگر آنکه‌ صدای‌ من‌ یا خط‌ و امضای‌ من‌ باشد، با تصدیق‌ کارشناسان‌؛ یا در سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ چیزی‌ گفته‌ باشم‌.»

یقین داریم هر چه در حرکت کشتی انقلاب اسلامی به جلو میرویم، افراد بیشماری سوار و افرادی پیاده میشوند، در پایان افرادی که می مانند انسان های پاک و صاف و صادق و یکدست خواهند بود ، انشاالله که شما در میان آنان باشید !

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد