به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 69006
|
20:05 - 1392/07/13
نسخه چاپی
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان اسلام آباد غرب
به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در اولین روز از این هفته مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اسلام آباد غرب در میدان صبحگاه نیروی انتظامی اسلام آباد غرب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ،به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در اولین روز از این هفته مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اسلام آباد غرب در میدان صبحگاه نیروی انتظامی اسلام آباد غرب برگزار شد.
 

در اين مراسم آقاي جليليان فرماندار اسلام آباد با تبريك هفته نيروي انتظامي بيان داشت:پرسنل نيروي انتظامي بي ادعا ترين خادمان به ملت و حافظان امنيت و پاسداران ارزشهاي والاي انقلاب هستند و وظيفه اي كه به دوش اين خدمتگزاران است برهيچ كس پوشيده نيست.

وي افزود: نام پليس در هرجامعه همان قدر كه براي تبه كاران و قانون شكنان وحشت آفرين و دلهره آور است براي مردم آرامش زا و ارمغان آور اطمينان است و اين نشاندهنده تلاش نيروي انتظامي در راستاي ايجاد نظم ،برقراري قانون و امنيت و برخورد با متخلفان و مجرمان است.

ايشان در پايان سخنان خود از زحمات و خدمات نيروي انتظامي شهرستان در راستاي برقراري امنيت ،مبارزه با مواد مخدر و رسيدگي سريع به خواسته هاي مردم از طريق پليس 110 قدرداني نمود.

در ابتداي اين مراسم سرهنگ خنجري فرمانده انتظامي شهرستان با عرض خير مقدم به حاضرين و تبريك هفته نيروي انتظامي سخناني پيرامون ماموريتهاي پليس و اهميت حضور نيروي انتظامي در جامعه عنوان كرد.

در پايان اين مراسم از تعدادي از خانواده هاي معزز شهداي نيروي انتظامي و همچنین کادر و سربازان نمونه با اهدا لوح يادبود و هدايايي تجليل بعمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد