با گذشت چندین سال انتظار بالاخره صورت گرفت

واگذاری برگه های سهام عدالت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 69000
|
19:45 - 1392/07/13
نسخه چاپی
واگذاری برگه های سهام عدالت در اسلام آبادغرب
توزیع برگه سهام عدالت در این مرحله فقط برای متقاضیانی است که چند ماه پیش به صورت اینترنتی در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده اند.
بازهم ازدحام  جمعیت و  شلوغی مردم  در محل شرکت تعاونی عدالت شهرستان اسلام آبادغرب (خیابان راه کربلا جنب سینما احسان سابق) توجه هر رهگذری را جلب میکند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، از ساعت 7 صبح تعداد زیادی از همشهریان اسلام آبادی که تاکنون موفق به گرفتن برگه سهام عدالت نشده اند در محل شرکت تعاونی عدالت شهرستان اسلام آبادغرب جهت اخذ این برگه های سهام خود باعث ازدحام جمعیت در محل مزبور شده اند.

بعلت شلوغی و ازدحام جمعیت خبرنگار ما موفق به مصاحبه با خانم قنبری مدیر عامل تعاونی نشد ولی اطلاعاتی کلی بدست آمد بدین شرح که  توزیع برگه سهام عدالت در این مرحله  فقط برای متقاضیانی  است که چند ماه پیش  به صورت اینترنتی در دفاتر پیشخوان دولت  ثبت نام کرده اند و روند کار بدین صورت است که متقاضی با در دست داشتن کارت ملی سرپرست خانوار به واحد کامپیوتر تعاونی مراجعه می نماید و در صورتی که اسم متقاضی جزء واگذاری این مرحله باشد باید در صف طولانی واحد بایگانی قرارگیرد و پس از تحویل برگه های سهام با پیوست کردن کپی شناسنامه ،کارت ملی و یک عدد پوشه سفید و پرداخت مبلغ دو هزار تومان برای هرنفر از اعضای خانوار ، متقاضی باید مجدد مدارک را به واحد تشکیل پرونده تحویل بدهد .
 
در مرحله پایانی واحد مربوطه پس از کنترل مدارک برگه های سهام عدالت یک میلیون تومانی  را پس از مهر و امضای مدیر تعاونی تحویل متقاضی میدهد و با در دست داشتن این برگه ها شخص دیگر سهامدار تلقی می گردد .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد