مشروح/ وزیر بهداشت در کرمانشاه:

آرامش نسبی در بازار دارو حکم فرما شده است

کد خبر: 68262
|
18:36 - 1392/07/11
نسخه چاپی
آرامش نسبی در بازار دارو حکم فرما شده است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بازار دارو آرامش نسبی حکم‌فرماست و زمینه ترخیص کالاها از گمرک فراهم شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بازار دارو آرامش نسبی حکم‌فرماست و زمینه ترخیص کالاها از گمرک فراهم شده است.


به گزارش اسلام آباد خبر ،سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را تحقق بخشید و رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را تشکیل داد و مردم گفتمانی را انتخاب کردند که بنای آن بر عقلانیت و اعتدال است.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: تصور مردم از اعتماد به دولت این است که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند و آرمان‌های ملت ایران پابرجا بماند.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت در شرایط خوبی کار را در دست نگرفت و در هر وزارتخانه‌ای پیرو اعلام رئیس جمهور، به‌زودی وضعیت و شرایط موجود به مردم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه به ‌دلیل وضعیت خزانه، پروژه‌های زیادی تکمیل نشده است افزود: از زمانی‌که دولت تدبیر و امید کار را به‌ دست گرفته، آرامش در جامعه و در بخش اقتصادی حکم‌فرما شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش مسئولان اقتصادی کشور را در راستای جلوگیری از افزایش تورم و بهبود شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و دارو مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: کشتی‌های زیادی در بنادر تخلیه شدند و در بخش‌های مختلف، کالاها وارد کشور شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی موفقیت‌های به‌ دست آمده در بخش سیاسی توسط دولت را در راستای اهداف مقام معظم رهبری و پیش‌بینی دولت اعلام کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه افق‌های بسیاری گشوده شده، افزود: مقامات اروپایی در انتظار دیدار با مقامات ایرانی بودند و ملاقات‌های خوبی انجام شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تاکید کرد: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌اند به‌زودی حل نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در نبرد دیپلماتیک بین ایران و غرب باید با امید به سلامت و توان‌مندی مسئولان پیروز شویم و معتقدم آینده ایران بسیار خوب است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه منطقه به ایران نیازمند است، بیان داشت: باید با عقلانیت با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

وی ادامه داد: در وزارت بهداشت در بحث دارو یک آرامش نسبی در بازار حکم‌فرماست و زمینه ترخیص کالاها از گمرک فراهم شده و در حوزه‌های مختلف برنامه‌های جدیدی در حال اجراست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر استقلال مالی دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، بخش خصوصی و خیریه‌ها را در ارتقای سطح خدمات اثرگذار عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه کمتر از 19 درصد اعتبارات ستادی و 40 درصد اعتبارات جاری در ماه هفتم وصول شده، اظهار داشت: باید با صبر پیش برویم.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: باید در ساخت بیمارستان‌ها از ابتدا تجهیزات و کادر پزشکی و متخصصان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: 10 درصد هدفمندی یارانه‌ها باید به حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا کند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهمیت بسیاری در کشور دارد و باید تقویت شود.

به گزارش فارس اورژانس بیمارستان‌های امام علی(ع)، امام رضا(ع) و طالقانی کرمانشاه، شهید چمران کنگاور، حضرت رسول(ص) جوانرود، الزهرا(س) گیلان‌غرب، شهدای هرسین، امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی، قدس پاوه، امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب، شهدای سرپل‌ذهاب، دو پایگاه امداد جاده‌ای روانسر و کلاس‌های درس دانشکده پزشکی کرمانشاه پروژه‌های افتتاحی امروز توسط وزیر بهداشت در استان کرمانشاه بودند.

برای افتتاح این پروژه‌ها با زیربنای 9 هزار و 144 متر مربع در مجموع 991 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه هزینه شده است.
 
فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها