آیت الله علما:

رئیس جمهور ذره ای از مواضع جمهوری اسلامی کم نگذاشت

کد خبر: 65451
|
15:53 - 1392/07/05
نسخه چاپی
رئیس جمهور ذره ای از مواضع جمهوری اسلامی کم نگذاشت
امام جمعه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور یک سر سوزن از مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی کم نگذاشت و همان مواضع قبل را با ادبیات و بیان خاص اعلام کرد.
 

امام جمعه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور یک سر سوزن از مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی کم نگذاشت و همان مواضع قبل را با ادبیات و بیان خاص اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور ذره‌ای از مواضع جمهوری اسلامی کم نگذاشت
 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: سفر رئیس جمهور براساس اعلام کشورهای غربی، تیتر اول خبرهای دنیا بوده است که بازتاب جهانی گسترده‌ای داشته است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: رئیس جمهور یک سر سوزن از مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی کم نگذاشت و همان مواضع قبل را با ادبیات و بیان خاص اعلام کرد.

علما با اشاره به اینکه مطالبات مردم در این سخنرانی بیان شد، ادامه داد: سخنرانی رئیس جمهور بسیار با قدرت بود و این اهمیت بسیاری دارد که هم مواضع بیان شود و عقب‌نشینی صورت نگیرد و هم خبر اول دنیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام قدرت‌نمایی‌های امروز ما به برکت دوران دفاع مقدس است و مواضع جمهوری اسلامی ایران ریشه در آیات قرآن کریم دارد.

به گفته خطیب جمعه کرمانشاه، این غرب است که از ایران استقبال می‌کند و ایران اسلامی نیازی به غرب ندارد، مگر بر حسب ارتباطات جهانی و بنا به فرمایش امام می‌توانیم با همه دنیا به‌جز اسرائیل ارتباط داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اعلام کرد: اگر به ملت ما ظلم شود و حق هسته‌ای ایران را نادیده بگیرند، تحمل نخواهیم کرد و در آن‌صورت رفتار دیگری از ما خواهند دید.

علما با اشاره به پنجم مهر ماه سال‌روز شکسته شدن حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه، افزود: هفتم مهر ماه سال‌روز شهادت سرداران اسلام فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا است که آن‌زمان واقعه سختی بود و قلب مطمئن امام راحل موجب شد امور با آرامش پیش برود.

وی با اشاره به هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، گفت: باید از این عزیزان تشکر کنیم، چرا که همیشه آماده خطر هستند و برای مردم جان خود را به خطر می‌اندازند.

امام جمعه کرمانشاه به روز بزرگ‌داشت مولوی اشاره کرد و مولانا را جزو شخصیت‌های برجسته دانست که فلسفه و عرفان را با شعر بیان کرده است.

علما عنوان کرد: نهم مهر ماه روز هم‌بستگی و هم‌دردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است و ملت ایران همیشه با مردم فلسطین هم‌بستگی و هم‌دردی داشته‌اند و هیچ‌جا به اندازه ایران مدافع مظلومان نیست.

وی با بیان اینکه نهم مهر ماه روز جهانی سالمند است، ابراز داشت: پرستاری از سالمندان بهترین عبادت است و مراقبت از سالمندان نیاز به صبر دارد.

علما با اعلام اینکه 11 مهر ماه جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، از همه مردم خواست در حد توان خود به کودکان نیازمند کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نگاه امام (ره) الهی و توحیدی بود و آثار و برکات آن‌را امروز می‌بینیم. قلب الهی و خدایی موجب می‌شود تمام افعال و شئون زندگی الهی باشد.

علما تاکید کرد: دفاع مقدس و حرکت ملت ایران در سراسر عالم الگو شده و همه دنیا می‌دانند ملت ایران به‌حق عمل کردند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد