در یادواره شهدای شهرستان اسلام آباد غرب:

کرمی راد:نقطه عطف بیداری ملت ایران در سال 1342 رقم خورد/قاسم آبادی:سربلندی امروز ایران مرهون شهدا است

کد خبر: 65289
|
18:33 - 1392/07/04
نسخه چاپی
کرمی راد:نقطه عطف بیداری ملت ایران در سال 1342 رقم خورد/قاسم آبادی:سربلندی امروز ایران مرهون شهدا است
مراسم یادواره شهدای شهرستان اسلام اباد غرب به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور گسترده خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران،بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تالار شهرداری شهرستان اسلام اباد غرب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ،مراسم یادواره شهدای شهرستان اسلام اباد غرب به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور گسترده خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران،بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تالار شهرداری شهرستان اسلام اباد غرب برگزار شد.
 
 
 
 
 
كرمي راد از رزمندگان دوران دفاع مقدس که بعنوان سخنران در این مراسم حضور داشت گفت: اين شهرستان در خط مقدم جنگ بوده است و براي انقلاب و نظام شهداي بسياري را تقديم كرده است.

وي افزود: صدام با حمایت دو ابر قدرت شرق و غرب به كشور ما حمله كرد  و در اين جنگ حمايت و پشتيباني كشورهاي مختلف را براي ضربه زدن به انقلاب نوپا ما همراه خود داشت اما با پايمردي و رشادت رزمندگان اسلام اقدام نابخردانه وی به جايي نرسيد و امروز هم به پشتوانه شهداي گرانقدر و امام شهدا كشور ما در هر زمينه اي با صلابت وارد می شود.
 
نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیاست و هوشیاری رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها ادامه داد: مردم مومن نیز حسب آیه شریفه قرآن کریم باید باهوش بوده و به وعده و وعید های دروغین و پوشالین غرب اعتنا نکنند.
 
 
فرمانده اسبق تیپ امیر المومنین(ع) سپاه  استان ایلام با اشاره به موضوع بیداری اسلامی بیان داشت:نقطه عطف بیداری اسلامی ملت ایران در سال 1342 رقم خورد که نمود آن در 1357  متجلی شد لذا بیداری اسلامی در کشور های منطقه به تازگی شکل گرفته و انشاءالله باید منتظر نمود آن بود.

كرمي راد در ادامه سخنان خود به تحولات منطقه و بويژه سوريه پرداخت.


در آغاز مراسم نیز سرهنگ قاسم آبادي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ضمن خیر مقدم به حاضرین بيان داشت: جنگ ما جنگ در برابر كفر بود و در اين جنگ ناعادلانه رزمندگان اسلام با پشتيباني مردم غيور دشمن بعثي را ناكام گذاشتند و سربلندي و عزت امروز را به ما هديه دادند.
 
 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد