اعتراض یکی از مخاطبان اسلام آباد خبر به وضعیت استخدامی فرزندان شاهد

کد خبر: 64854
|
18:12 - 1392/07/03
نسخه چاپی
اعتراض یکی از مخاطبان اسلام آباد خبر به وضعیت استخدامی فرزندان شاهد
دمیاد گفت: ۶۸۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین افرادیکه مراحل استخدامی آنها نیز به پایان رسیده است جذب و بکار گیری خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، مدتی پیش در خبری که در اکثر پایگاه های خبری استان کرمانشاه درج شد حجت اله دمیاد در رابطه با استخدام بیش از ۱۰۵۵نفر از جوانان کرمانشاه گفت: ۲۲۰ نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی استان (مشمول بودجه استانی) تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری به پیمانی تبدیل خواهند شد و کارگزینی های این ادارات موظف به صدور احکام جدید این افراد در اسرع وقت می باشند.
 
 
حجت ا.. دمیاد افزود: همچنین ۱۴۷ نفر از افرادیکه مراحل استخدامی آنها به پایان رسیده  در دستگاه هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی امور مالیاتی گمرک ، اموال تملیکی  و بنیاد شهید و امور ایثار گران که بودجه هزینه ای خود را از طریق وزارتخانه های متبوع دریافت می کنند ‘ بکارگیری خواهند شد.
 
 
 
 
وی همچنین از بکارگیری ۶۸۹ نفر دیگر از جوانان استان خبر داد و گفت: ۶۸۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین افرادیکه مراحل استخدامی آنها نیز به پایان رسیده است جذب و بکار گیری خواهند شد که در این راستا از تعداد مذکور ۲۳۰ نفر آنان تا پایان خرداد ماه ‘ ۲۳۰ نفر دیگر از آنان تا پایان شهریور و مابقی که ۲۲۹ نفر می باشند توسط دستگاه های اجرایی ذیربط تا اول آذر ماه سالجاری جذب و بکارگیری خواهند شد.
 
 
 
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: ما برای ایجاد اشتغال جوانان استان نهایت تلاش خود را بکار می گیریم و از هر ظرفیت و بستری که دولت برای جوانان این استان در نظر می گیرد استفاده خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که حق فرد و جوانی از این استان تضییع گردد.
 
اما حال با گذشت چهار ماه از گذشت این خبر ظاهراً هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته از این رو یکی از مخاطبان اسلام آباد خبر در تماس متنی با این پایگاه به شرح ذیل نوشت:

با سلام و احترام خبر شماره 8750 مورخ 18/02/92که محقق نشد را چرا پیگیری نمی کنید. هیچگونه فرزند ایثارگری استخدام نشد. پس چرا پیگیری نمی کنید که چرا یک نفر خیلی راحت به حرفش عمل نمی کند و در تمام خبرگزاری ها پخش می شود. ولی حالا که محقق نشده حتی یک خبرگزاری خبر انجام نشدنش را نمی زند؟ اگر واقعا شما خبرنگار هستید و به رسالت خود پایبند هستید پس شجاعانه کنسل شدن خبر 8750 را اعلام کنید.
از این رو اسلام آباد خبر بنا بر رسالت خود اعتراض این مخاطب عزیز را به گوش مسئولین می رساند و از خبرگزاریهای محلی انتظار پیگیری موضوع را نیز دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد