پس از ابهامات فراوان/

سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه قطعی شد/علت تکذیب اولیه حضور هاشمی به کرمانشاه رسانه ای نشدن زودهنگام سفر وی بود

کد خبر: 64727
|
14:40 - 1392/07/03
نسخه چاپی
سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه قطعی شد/علت تکذیب اولیه حضور هاشمی به کرمانشاه رسانه ای نشدن زودهنگام سفر وی بود
یکی از نزدیکان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از قطعی بودن سفر آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه در روز ۲۳ مهر خبر داد و گفت: ایشان به مدت دو روز مهمان مردم مهمان نواز این دیار خواهند بود.
یکی از نزدیکان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از قطعی بودن سفر آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه در روز ۲۳ مهر خبر داد و گفت: ایشان به مدت دو روز مهمان مردم مهمان نواز این دیار خواهند بود.
 

به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه پیرامون ابهاماتی که در خصوص این سفر وجود داشت، گفت: با نظر مثبتی که ایشان همواره به استان کرمانشاه و مردم شریف آن داشته اند تصمیم بر آن شد تا وی به مدت دو روز با سفر به این استان با مردم و گروه های مختلف دیدار داشته باشد.

وی افزود: اصلی ترین هدف سفر آیت الله هاشمی به کرمانشاه شرکت در مراسم سی و دومین سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب، دیدار با مردم شریف استان و همچنین انتقال مشکلات این دیار به مسئولین اجرایی کشور و خصوصا رییس جمهور است.

اشرفی اصفهانی یادآور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز بیست و سوم مهر وارد استان کرمانشاه خواهند شد و تا شامگاه بیست و چهارم در این استان خواهند ماند و احتمالا پس از آن راهی ایلام شوند تا دیدار یک روزه ای نیز با مردم این استان داشته باشند.

وی سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی و دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و دیدار با نخبگان و فرهیختگان برنامه های کاری ایشان می باشد.

حجت الاسلام اشرفی اصفهانی در ادامه از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان قصرشیرین نیز خبر داد و گفت: ایشان بسیار مایل بودند این شهرستان مرزی و جنگ زده را پس از گذشت سال ها از نزدیک ببینند و به همین خاطر برنامه این حضور نیز در سفر وی به استان گذاشته شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تکذیب اولیه سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه، اظهار داشت: علت این تکذیب به این خاطر بود که ماجرا بسیار زودتر از آنچه که می باید رسانه ای شد.

اشرفی اصفهانی یادآور شد: در سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی مقرر شده حداقل دو-سه نفر از وزرا و چندین نفر از معاونین وزرا نیز ایشان را در سفر به کرمانشاه همراهی و با مدیران کل استانی در خصوص حل مشکلات حوزه مربوطه جلساتی برگزار و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی در ادامه و با بیان اینکه آقایان رفسنجانی و روحانی تفکرات کاملا نزدیک و همسو با یکدیگر دارند، گفت: هاشمی یعنی روحانی و روحانی یعنی هاشمی و قطعا بیان مشکلات کرمانشاه از زبان آیت الله هاشمی رفسنجانی کمک بسیاری در حل مشکلات استان خواهد کرد.

اشرفی اصفهانی همچنین با تاکید بر اینکه آقای هاشمی یک مقام اجرایی نیست و نباید از وی انتظار حل مشکلات استان کرمانشاه را داشت، یادآور شد: در عین حال ایشان موانع و مشکلاتی که بر سر راه توسعه استان وجود دارد را به اطلاع رییس جمهور خواهد رساند تا وی نسبت به رفع آن ها در فرصتی مقتضی اقدام کند.

وی همچنین با رد قاطعانه برخی شایعات در خصوص دخالت آیت الله هاشمی رفسنجانی در عزل و نصب استانداران، اظهار داشت: ایشان نه تنها در عزل و نصب استانداران دخالتی ندارد بلکه حتی از حمایت از فرد خاصی برای این مسئله نیز کاملا اجتناب نموده است.

اشرفی اصفهانی در پایان، ابراز امیدواری کرد حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی که یکی از ارکان نظام است در کرمانشاهباعث بهبود وضعیت این استان و رفع مشکلات که عمده آن ها بیکاری است، شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد