حاشیه های همایش منطقه ای راهکارهای پیشگیری از جرم

سخنرانی برای صندلی های خالی !

کد خبر: 50583
|
23:25 - 1392/05/23
نسخه چاپی
سخنرانی برای صندلی های خالی !
حضور کمرنگ دانشگاهیان و مسئولین اسلام آباد غرب در همایش راهکارهای پیشگیری از جرم ، که در شهرستان برگزار شد حاشیه های زیادی داشت.
به گزارش اسلام آباد خبر ،امروز با شتاب فراوان به محل برگزاری مراسمی رسیدیم که در نوع خود برای اولین بار به همت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود، هرچند با توجه به تفکراتی که براساس تجارب قبلی به دست آورده بودیم انتظار شلوغی زیاد تالار شهرداری را نداشتیم اما باور بفرمایید برایمان به سختی قابل هضم بود که سالن خالی از حضار را شاهد باشیم!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هرچند قطعا ما براساس تجارب قبلی خودمان انتظار زیادی از بانیان مراسم نداشتیم ولی واقعا آیا در شان یک مراسم با این موضوع بسیار حائز اهمیت آن هم برای شهرستانی که در زمانی نه چندان دور لقب تکزاس کرمانشاه را برای خود به ارمغان آورد و یدک میکشد است که تنها افرادی حاضر در تالار باشند که یا خود جز بانیان مراسم هستند یا از افراد مسئول در نیروی انتظامی و غیره ، و یا نهایتا شاگردان استادان و مدرسان دانشگاه های سطح شهر و سرانجام چند نفر از مدعوین برتر که مقالات خویش را به مراسم ارسال نموده اند.
حقیقتا امروز جای بسیاری از افرادی که در محافل و بزم شبانه و مهمانی داد سخن فرا میدهند و خود را عالم دانا و عالم غیبی می شناسند و در همه زمینه ها اظهار فضل میکنند خالی بود !
 
ای کاش کسانیکه بارها و بارها در مراسمات خون سل و مراسماتی از این قبیل شرکت میکنند یا همین افراد شورای شهر یا که نه ، افراد شورای حل اختلاف که اصولا جرائم ابتدا به ساکن به آنها محول میشود، قدم رنجه می نمودند و می آمدند و صفا و گرمی بیشتری به این مراسم می دادند !
 
 
به هرحال این هم گذشت و رفت ولی برای دفعات بعد .... برای دفعات بعد ... لطفا خواهشا حفظ آبرو بنمایید !
 
 
دو حاشیه دیگر هم که به مراسم وارد بود ، پخش یک کلیپ کاملا تبلیغاتی و تقریبا و دقیقا ! غیرمرتبط با همایش بود که واقعا مشخص نبود ابتدا و انتهای کلیپ در کجاست و هدف اصلی از پخش کلیپ چیست ؟
در کل این مورد نیز سالهاست که در اسلام آباد غرب به بدترین شکل خود انجام می شود ، در تمامی مراسمات ملی و غیر ملی و همایش و غیرهمایش !
امیدواریم کمی سلیقه بیشتر دوستان به خرج بدهند یا از دوستان با ذوق و قریحه کمک بگیرند !
 
 
نکته بعدی هم ، حین توضیحات مدعوین که مقالات شان برتر شناخته شده بود که متاسفانه لپ تاپ ( بله همون لپ تاپ ! که از اول تا آخر مراسم خودنمایی میکرد و آخر سر نیز یک کلیپ بی مسما پخش نمود!) دارای نرم افزار آفیس و پاورپوینت مربوطه نبود !
 
این هم از شاهکارهای دیگر واحد سمعی بصری است که انشاالله در دفعات آینده رفع نقیصه شود !
 
 
با عرض درود و تحیت و خسته نباشید به بانیان مراسم که واقعا همایش بکری بود حیف که در صحرای بی آب و علف تکزاس کرمانشاه سوخت !
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها