تجليل از خبرنگاران شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 47896
|
21:36 - 1392/05/17
نسخه چاپی
 تجليل از خبرنگاران شهرستان اسلام آباد غرب
بمناسبت روز خبرنگار و با حضور فرماندار ،معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ،مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از خبرنگاران شهرستان اسلام آباد غرب تجليل بعمل آمد.
به گزارش اسلام آباد خبر ، بمناسبت روز خبرنگار و با حضور فرماندار ،معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ،مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از خبرنگاران شهرستان اسلام آباد غرب تجليل بعمل آمد.

در اين نشست كه به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي  برگزار گرديد صدراله بابلي با تبريك عيد فطر و روز خبرنگار بيان داشت:  نقش خبرنگاران در اطلاع رساني خدمات نظام  به مردم و تشريح روند پيشرفت كشور بسيار مهم و حساس است و خبرنگاران بايد  با حساسيت و دقت خاصي  ماموريت هاي محوله خود را انجام دهند.

ايشان در ادامه بيان داشت: شغل خبرنگاري بسيار حساس و دشوار است و نيازمند روحيه بالا و دانش  علمي  است  كه بحمداله خبرنگاران عزيز كشور ما بويژه شهرستان اسلام آباد غرب با كمترين توقع  بيشترين خدمت را در راستاي آگاه سازي ارائه مي دهند.

فرماندار اسلام آباد افزود هويت رسانه و مطبوعات برگرفته از زحمات و تلاش خبرنگاران متعهد و شجاع  است  كه در اين عرصه جان خود را همچون شهيد سارمي  در راه اطلاع رساني به مردم از دست مي دهند و همه خبرنگاران امروز ما بايد از اين شهيدان عرصه خبر الگو برداري كنند.

ايشان حضور خبرنگاران در همه برنامه هاي ملي ،مذهبي و بويژه جلسات شهرستان را خواستار و تعامل بين دستگاههاي اجرايي و ادارات با خبرنگاران را بسيار مهم ارزيابي كرد.

صدراله بابلي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را از مهمترين وظائف خبرنگاران دانست و افزود: هر آنچه كه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي بدست آورده و عزت و سربلندي كه ملت ايران در دنيا به رخ استكبار و جهانيان مي كشند  نشات گرفته از رهبري هاي امام راحل (ره) ،جانفشاني شهدا ،جانبازان،آزادگان و ايثارگران كشور دانست و خواستار توجه ويژه به اين مقوله شد.

در ابتداي اين جلسه به تمامي خبرنگاران حاضر در جلسه فرصت كافي براي ارائه نظرات و پيشنهادهاي مورد نظرشان داده شد و پيرامون مسائل مربوط به حوزه خبر و اطلاع رساني بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پايان اين جلسه با اهدا لوح يادبود و هدايايي از خبرنگاران حاضر در جلسه تجليل بعمل آمد.
 
 
 
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد