وزرای پیشنهادی دولت باید ولایت مدار باشند/دولت متعلق به یک جناح خاص نیست

کد خبر: 45242
|
15:05 - 1392/05/12
نسخه چاپی
وزرای پیشنهادی دولت باید ولایت مدار باشند/دولت متعلق به یک جناح خاص نیست
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: مجلس برای دادن رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی هرگز شتاب‌زده عمل نمی‌کند و وزرا حتما باید ولایت‌مدار و خادم مردم باشند.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: مجلس برای دادن رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی هرگز شتاب‌زده عمل نمی‌کند و وزرا حتما باید ولایت‌مدار و خادم مردم باشند.

فتح‌الله حسینی اظهار داشت: مجلس با بررسی دقیق درباره قابلیت و توانمندی وزرای پیشنهادی اعلام نظر می‌کند.

حسینی تاکید کرد: فعلا لیست وزرای پیشنهادی در حد گمانه‌زنی است و نمایندگان مردم در خانه ملت طوری به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد می‌دهند که به شأن مجلس خدشه وارد نشود.

وی تصریح کرد: افرادی که خود را قیم مجلس می‌دانند و بنا دارند در کار مجلس دخالت کنند، از سوی نمایندگان اجازه پیدا نمی‌کنند.

16 سال گذشته تجربه خوبی برای مجلس بوده است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت با اشاره به رایزنی برخی از وزرای احتمالی با نمایندگان، بیان داشت: هشت سال دولت اصلاحات و سپس هشت سال دولت اصولگرایان تجربه خوبی به مجلس داده است، مجلس هرگز شتاب‌زده عمل نمی‌کند.

مردم از سیاسی‌کاری خسته شده‌اند

حسینی با تاکید بر اینکه مردم از سیاسی‌کاری خسته شده‌اند، خاطر نشان کرد:‌ ملت ایران امروز به‌دنبال پیشرفت، توسعه و رفع مشکلات است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزرای پیشنهادی حتما باید ولایت‌مدار، خادم مردم و دارای تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی باشند.

حسینی با بیان اینکه من تابع نظر مجلس هستم، اعلام کرد: به‌دنبال تعیین وزیر خاصی نیستم و هرگز تلاشی برای معرفی شخص خاصی به‌عنوان وزیر انجام نمی‌دهم.

به گفته وی، افرادی که در جریان‌های سیاسی به مملکت و نظام آسیب زده‌اند، صلاحیت گرفتن رأی اعتماد و ورود به کاری را ندارند.

مجلس آماده همکاری با دولت است

حسینی عنوان کرد: وزرایی که بخواهند موفق باشند، باید در کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و مجلس هم آمادگی همکاری با دولت را دارد و انتظار می‌رود دولت، افراد متخصص و لایق را معرفی کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت با اعلام اینکه حجت‌الاسلام حسن روحانی اقدامات خوبی برای معرفی کابینه انجام داده، ابراز داشت: گمان می‌کنم کابینه معرفی شده از سوی دولت برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، مشکل چندانی نداشته باشد.

حسینی جناح‌بندی را موجب وارد آمدن خسارت به مملکت دانست و گفت: دولت متعلق به یک جناح خاص نیست و با اعتدال‌گرایی که رئیس جمهور دارد، قطعا از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.
 
منبع:فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد