حضور عابدان خدا ترس در سومین شب از لیالی قدر

کد خبر: 44150
|
11:24 - 1392/05/10
نسخه چاپی
حضور عابدان خدا ترس در سومین شب از لیالی قدر
خوشا به سعادت آنانیکه در قدر ، قدر خویش دانستند و وا اسفا بر آنانیکه در لیالی قدر، *قدر* خویش ندانستند و بر تخت آرام خویش آسوده غنودند با این امید که تقدیرشان در خواب شیرین شان تعبیری روشن خواهد گرفت.

بسم رب نور العظیم

 

 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، شیعیان و مسلمانان جهان دیشب را که آخرین شب از لیالی پربرکت قدر بود و در آن شب  سرنوشت انسان ها با عنایت  خدای متعال به فرشتگان ابلاغ می شود ، تا یک سال سرتاسر شور و حماسه یا تنبلی و سستی را برای انسان ها رقم زند احیا نمودند تا به وقت تعیین سرنوشت فرشتگان مقرب درگاه لایزال الهی بر قیافه ی خواب آلود آنان ننگرند و نگویند که سرنوشت ش خواب ابدی در دنیاست!

خوشا به سعادت آنانیکه در قدر ، قدر خویش دانستند و وااسفا بر آنانیکه در لیالی قدر، *قدر* خویش ندانستند و بر تخت آرام خویش آسوده  غنودند با این امید که تقدیرشان در خواب شیرین شان تعبیری روشن خواهد گرفت.

در لیالی قدر چه سری نهفته است که  زاهدان و عابدان در مناجات با خدا و مردان نیک کردار در طلب استغفار تا پاسی از صبح  با مراقبه و جهد بسیار در تلاش هستند ؟

دیشب در اسلام آباد غرب شوری دیگر بود ، مردمانی پارسا با یا رب یارب گفتن سحر را به طلوعی درخشان بدل ساختند برای سرنوشت خویش که در دستان فرشتگان خدای لم یزلی در حال تعیین شدن بود.

لیالی قدر دیشب به انتهای خویش رسید، به انتهایی بی پایان برای سالی دگر و رمضانی دگر و لیالی قدری دگر ، خوشا به حال آنانکه تقدیر خویش را در شب قدر رقم زدند وقدر خویش دانستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد