احیاء هزار ماه در لیله القدر

کد خبر: 42542
|
16:12 - 1392/05/06
نسخه چاپی
احیاء هزار ماه در لیله القدر
مومنانی که دل را جهت تقرب به خدا آمده کرده بودند و ذکر لبهایشان استغفر الله ربى و اتوب الیه بود و با حال و هوای دیگری الهی العفو می گفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه های شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مومنانی که دل را جهت تقرب به خدا آمده کرده بودند و ذکر لبهایشان استغفر الله ربى و اتوب الیه بود و با حال و هوای دیگری الهی العفو می گفتند. برگزار شد.
 
یقین داشتند که امشب آسمان و زمین صفای دیگری دارد ، خداوند با افتخار توبه کنندگان درگاهش را می آمرزد و در بین زمین و آسمان ندا میزند که چه کسی طلب مغفرت خواهد کرد تا بلافاصله او را مورد عفو قرار دهم و خوشا بحال کسانی که با گونه های خیس شده از اشک یک یا الله می خواندند و هق هق گریه می کردند و چشم هایشان را به پایین دوختند تا یقین حاصل کنند که خدایشان قلم عفو بر نامه اعمالش کشیده و آنگاه سربلند می کردند که ای کاش ما نیز در زمره معدود افرادی باشیم که در این شب مورد غفران قرار گرفتند انشاء الله.
 
تصاویر زیر مربوط به احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان اسلام آباد می باشد که با اعمال مستحبی مانند اقامه نماز قضا ، قرائت جوشن کبیر ، عزادارای برای امیر المومنین(ع) و قرآن به سر گرفتن شب زنده داری کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد