در جلسه شورای اداری امروز/

جلیلیان: ملت ایران پیروز اصلی انتخابات شدند/ تودیع و معارفه مسئول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان

کد خبر: 32676
|
19:26 - 1392/04/18
نسخه چاپی
جلیلیان: ملت ایران پیروز اصلی انتخابات شدند/ تودیع و معارفه مسئول عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان
باحضور فرماندار ،امام جمعه و نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي سومين جلسه شوراي اداري در محل سالن اجتماعات برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
باحضور فرماندار ،امام جمعه و نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي سومين جلسه شوراي اداري در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در اين جلسه با تبريك ماه رمضان بيان داشت: ماه مبارك رمضان در پيش است اين ماه  فرصت مناسبي براي خودسازي و آرامش و ازدياد تقواست  و همه مديران محترم بايد فضاي ادارات را به معنويت بيشتري نزديك كنند و براي اين ماه برنامه ريزي مطلوبي داشته باشند.

ايشان در ادامه بيان داشت:  بحمدالله و با همكاري و همراهي همه مسئولين و مردم انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا  در فضايي ارام و بدور از هرگونه تنش در شهرستان برگزار شد و مردم اين شهرستان با حضور 85 درصدي در انتخابات رياست جمهوري و 94 درصدي در انتخابات شوراها حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري را خلق كردند و بنده در اينجا از همه دست اندر كاران امر برگزاري اين انتخابات بويژه(اعضاي شوراي تامين ،كميته امنيت انتخابات ،هيات هاي اجرايي رياست جمهوري و شورا ،هيات هاي نظارت رياست جمهوري و شورا ،هيات بازرسي ،ستاد انتخابات و كليه اعضا شعب اخذ راي شهر و روستا) مردم حماسه ساز شهرستان قدرداني ميكنم.

صدراله بابلي در ادامه به  موضوع ارائه خدمات مطلوب شهري به شهروندان پرداخت و گفت: همه دستگاههاي خدمت رسان بايد پيگير مسائل و مشكلات حوزه كاري خود باشند و از هيچ مديري كوتاهي در اين خصوص را نمي پذيريم.

وي برنامه ريزي براي اوقات فراغت در فصل تابستان ،تقويت امر احياي امربه معروف و نهي از منكر،نظارت براماكن عمومي و مراكز عرضه مواد غذايي در ماه مبارك رمضان،تامين آب شرب شهر  و روستا ،كمك به نيازمندان در ماه مبارك رمضان ،برپايي مطلوب نمايشگاه عرضه مواد غذايي در اين ماه پربركت را مورد تاكيد قرار داد.

در ادامه اين جلسه حجه الاسلام ابطحي امام جمعه اسلام آباد گفت:ماه رمضان انسان را از گناه حفظ مي كند و فرصت مناسبي است كه در اين ماه اعضا و جوارح خود را به خدمت بگيريم براي رضاي خدا و از دنياي حيواني و نفساني جدا شويم.

ايشان اين ماه را ماه بركت و رسيدن به تقوا عنوان و خواستار توجه مسئولين به برنامه ريزي در اين ماه شد.

در اين جلسه آقاي جليليان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي  ضمن قدرداني از دست اندركاران امر انتخابات بيان داشت: در اين انتخابات ملت ايران پيروز شدند و فتنه گران روسياه شدند  و از مردم شريف اين شهرستان كه با حضور حماسي خود نشان دادند كه پشتيبان انقلاب و ولايت هستند تشكر مي كنم.

وي در ادامه بيان داشت: مديران محترم بايد خدمت رساني به مردم را با جديت و تلاش بيشتري ادامه دهند  و امور محوله خود را بنحو مطلوب انجام دهند .اقاي جليليان نظارت  بر خدمات شهري را مورد تاكيد قرار داد و گفت اين حق شهروندان است كه شهري تميز و پاك داشته باشند و حضور دستفروشان و برخي متخلفين عرضه كننده مواد غذايي خارج از چرخه  در سطح شهر كه موجب سد معبر مي شوند هيچ توجيهي ندارد و بايد اين مسئله توسط دستگاههاي مربوطه ساماندهي شود.

ايشان به بوي بد ناشي از سیستم دفع فاضلاب کارخانه پاک مایه اشاره و افزود: ما منكر فعاليت واحدهاي صنعتي نيستيم ولي با در نظر گرفتن استانداردهاي زيست محيطي  بويژه راه اندازي تصفيه خانه فاضلاب  كه اين واحد صنفي توجهي به اين مساله تاكنون نداشته است و در اين راستا  مي بايست   محيط زيست  و دستگاه قضايي نظارت و قاطعيت بيشتري  براي برخورد با متخلفين داشته باشند.

در ادامه اين جلسه فرماندهان نيروي انتظامي و سپاه ،مدير سازمان تبليغات  گزارشي از برنامه هاي خود پيرامون مساله امربه معروف و نهي از منكر و ماه مبارك رمضان ارائه دادند.

در اين جلسه همچنين آقاي  حجه الاسلام صادقي بعنوان مسئول عقيدتي سياسي نيروي انتظامي معرفي و از زحمات حجه الاسلام گودرزي با اهدا لوح يادبود و هديه قدرداني بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد