رئیس فدراسیون هنر های رزمی کشور:

برگزاری مسابقات در مناطق محروم از سیاست های فدراسیون است

کد خبر: 31032
|
00:40 - 1392/04/15
نسخه چاپی
برگزاری مسابقات در مناطق محروم از سیاست های فدراسیون است
سیاست ما بر این است که برخی از مسابقات را در مناطق محروم کشور برگزارکنیم و قرار نیست تمامی مسابقات در مراکز استان ها برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی اسلام آباد خبر رئیس فدراسیون هنر های رزمی کشور که امروز جهت بازدید از نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو سبک آنزان رزم به اسلام آباد آمد ، در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت:سیاست ما بر این است که برخی از مسابقات را در مناطق محروم کشور برگزارکنیم و قرار نیست تمامی مسابقات در مراکز استان ها برگزار شود.
 
ابوالفضل حیدریان ادامه داد:سطح برگزاری مسابقات خوب است ولیکن انتظارات بیشتری می رود و اسلام آباد نیز به اندازه توان خود وقت گذاشته و به همین دلیل از مسئولین برگزاری تشکر می کنم.
 
وی ادامه داد: سبک آنزان رزم تا کنون توانسته است 15 استان کشور را پوشش دهد و نتیجه آن خروجی مسابقات فعلی است که نفرات منتخب این مسابقات احکام خود را از سبک مزبور و با تائید فدراسیون دریافت خواهند نمود .
 
ایشان افزودند: منتخبین این مسابقات می توانند در مساباتی که از جانب فدراسیون برگزار میشود تحت عنوان اسلاید های خود فدراسیون که به دو دسته آزاد و نیمه آزاد تقسیم می شود شرکت کنند و نفرات منتخب در آن مسابقات به اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد