سرمربی تیم ملی کونگ فو :

حضور وزرشکاران دیگر رشته های ورزش رزمی باعث کیفی تر شدن مسابقات شده است

کد خبر: 31030
|
23:59 - 1392/04/14
نسخه چاپی
حضور وزرشکاران دیگر رشته های ورزش رزمی باعث کیفی تر شدن مسابقات شده است
حضور ورزش های مختلف رزمی در این سری از مسابقات سبکی باعث تبادل تکنیک و افزایش سطح کیفی مسابقات شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، سر مربی تیم ملی کونگ فو کشورمان در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو سبک آنزان رزم که در اسلام آباد در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات گفت: اسلام آباد یکی از شهرستان های است که علاقمندان زیادی به ورزشهای رزمی دارد و به همین دلیل تصمیم بر این شد که مسابقات مزبور در اسلام آباد برگزار شود .
 
منوچهر حاتمی ادامه داد: سطح کیفی و فنی مسابقات بالا و قابل قبول است و حضور ورزشکاران نخبه سراسر کشور در این مسابقات باعث شده که شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح مطلوب باشیم .
 
رئیس هئیت کونگ فو استان کرمانشاه با اشاره به حضور ورزشکاران رزمی کار رشته های مختلف عنوان کرد: حضور ورزش های مختلف رزمی در این سری از مسابقات سبکی که بصورت آزاد برگزار میشود باعث تبادل تکنیک و افزایش سطح کیفی مسابقات شده است.
 
وی افزود: این مسابقات ارتباطی با انتخابی تیم ملی ندارد و  مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار سنگین و دارای پروسه مربوط به خود است ولیکن این مسابقات مربوط به انتخابی سبک است و نفرات برتر جزو تیم سبک آنزان رزم قرار می گیرند .
 
حاتمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آخرین وضعیت تیم ملی کنگ فو چگونه است گفت: تقریباً یک ماه دیگر تیم ملی کونگ فو به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد و امسال اعضای تیم در سه اردوی مختلف شرکت کرده اند که آخرین اردو در استان کرمانشاه برگزار شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد