رئیس هئیت هنرهای رزمی و کونگ فو اسلام آباد غرب:

مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو در اسلام آباد برگزار می شود

کد خبر: 29421
|
23:29 - 1392/04/10
نسخه چاپی
مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو در اسلام آباد برگزار می شود
رئیس هئیت هنرهای رزمی و کنگ فو اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کونگ فو (سبک آنزان رزم ) به میزبانی اسلام آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ،رئیس هئیت هنرهای رزمی و کونگ فو اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کونگ فو (سبک آنزان رزم ) به میزبانی اسلام آباد خبر داد.
 
عبادالله تیموری افرود: این مسابقات به مدت دو روز در روز های پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد و 22 استان کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند .
 
وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور حدود 300 نفر از ورزشکاران سراسر کشور برگزار خواهد شد و در روز پنج شنبه مورخ 92/4/13 راس ساعت 2 بعد از ظهر وزن کشی انجام  خواهد شد و در همین روز راس ساعت 10 شب قرعه کشی آغاز خواهیم داشت و در صبح روز جمعه با حضور رئیس فدراسیون هنر های رزمی و کنگ فو و مسئولین استان و شهرستان  مراسم افتتاحیه برگزار می شود و بعد از این مراسم مسابقات شروع خواهد شد.
 
ایشان ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت استقبال مناسب از دیگر استان ها و اسکان آنان با فرماندار شهرستان بعنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات و همچنین سعدی رشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بعنوان دبیر ستاد برگزاری مسابقات انجام پذیرفته و مشکل خاصی وجود ندارد .
 
وی در پایان گفت: مسئولیت برگزاری مسابقات بر عهده بنیانگذار سبک یا رئیس آن آقای طاهر ملا بوده و ما نیز بعنوان میزبان تمام تلاش خود را در جهت با شکوه برگزار شدن این مسابقات خواهیم کرد .
 
لازم به توضیح است که سبک آنزان رزم از ورزشهای بومی و محلی لری-بختیاری گرفته شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها